Delavci v Amazonu se pogosto pritožujejo nad neprimernimi delovnimi razmerami. Foto: EPA
Delavci v Amazonu se pogosto pritožujejo nad neprimernimi delovnimi razmerami. Foto: EPA

Koalicija štirih ameriških sindikatov Strateški organizacijski center (SOC) je namreč opozorila, da zahteve po hitenju v skladiščih vodijo do poškodb delavcev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Delavci v Amazonovih skladiščih se pogosteje in huje poškodujejo kot delavci, zaposleni pri Amazonovih tekmecih, kot je Walmart, je v poročilu poudaril SOC, pri čemer se sklicuje na podatke tamkajšnje agencije za varnost in zdravje pri delu OSHA.

Amazon je v torek tako napovedal spremembo svoje politike t. i. Time Off Task. Gre za močno kritiziran sistem, ki uporablja algoritme za spremljanje produktivnosti delavcev, zaposleni pa morajo pojasnjevati svoje odmore.

V okviru tega sistema Amazon tako meri, koliko časa so zaposleni odsotni od svojih orodij in delovnih mest. Zaposleni v skladiščih, ki presežejo določen prag, pogosto dobijo odpovedi, poročanje portala Bloomberg povzema AFP.

Izvršni direktor Amazonovega globalnega maloprodajnega in logističnega podjetja Dave Clark je sporočil, da so začeli produktivnost delavcev meriti prek daljšega časovnega obdobja.

Amazonova govornica Kelly Nantel je dejala, da so veliko vlagali v zdravje in varnost na delovnem mestu, uvajali nove tehnologije, postopke in ukrepe za zmanjšanje tveganj za poškodbe.

"Čeprav je vsaka nesreča preveč, se nenehno učimo in opažamo izboljšave s programi ergonomije, vodenimi vajami na delovnih mestih, opremo za mehansko pomoč, namestitvijo in zasnovo delovnega mesta, telematiko viličarjev in zaščitnimi ograjami," je dejala.

Po podatkih OSHA-ja, ki jih v poročilu navaja koalicija sindikatov, je lani v Amazonu prišlo do okoli šest resnih poškodb na 100 delavcev, medtem ko se v povprečju v skladiščni industriji zgodijo približno tri resne poškodbe na 100 delavcev.

Novica je prišla v času, ko se Amazon pripravlja na t. i. Prime Day, ki bo potekal konec junija in je znan po svojih velikih popustih, zaradi katerih se Amazonova spletna prodaja dodatno poveča.