Na direkciji vztrajajo, da je bil ta ukrep potreben, saj odgovarjajo za varnost tudi udeležencev v prometu. Foto: BoBo
Na direkciji vztrajajo, da je bil ta ukrep potreben, saj odgovarjajo za varnost tudi udeležencev v prometu. Foto: BoBo

Čez dotrajane mostove pa poleg tovornjakov ponekod ne bodo mogli ne avtobusi ne kombiji. Na direkciji vztrajajo, da je bil ta ukrep potreben, saj odgovarjajo za varnost udeležencev v prometu. Obljubljajo, da bodo vsi premostitveni objekti imeli obvoze, a težava je v tem, da bodo ti precej daljši. "Krajših ni," zagotavljajo.

To pa pomeni, da bodo avtoprevozniki morali uporabljati daljše obvoze, kar pomeni neposredno gospodarsko škodo ne le za prevoznike, ampak tudi za podjetja. Najbolj so ogorčeni tisti, ki vozijo v proizvodna podjetja, kot so Gorenje, Javor Pivka in GG Postojna.

Sredstva v proračunu se vsako leto zmanjšujejo, čeprav državljani vsako leto plačujemo dajatev za obnovo cest, pa je bila ta namenjena tudi železnicam - od leta 2010 do 2012 je bilo tako več kot 200 milijonov evrov preusmerjenih v železnice, čeprav je večina tovora še vedno na cestah.