Daimler je priznal krivdo zaradi certificiranja dizelskih vozil s previsokimi izpusti. Foto: Reuters

Zadeva, ki ni neposredno povezana s Volkswagnovo afero dieselgate, se nanaša na 684.000 vozil.

Daimlerjeva poslovna enota, ki skrbi za certificiranje vozil, je po navedbah tožilstva od leta 2008 izdajala potrdila tudi za dizelska vozila, ki niso ustrezala regulatornim zahtevam. Pristojni organi so zaradi tega doslej odredili odpoklice številnih vozil Daimlerja, ki si med drugim lasti znamko Mercedes-Benz.

Zadeva ni neposredno povezana z afero dieselgate, ki je izbruhnila, ko je Volkswagen leta 2015 priznal, da je okoli 11 milijonov motorjev dizelskih avtomobilov po vsem svetu opremil s sporno programsko opremo. Ta je poskrbela, da so avtomobili v času testiranj proizvedli manj škodljivih izpušnih plinov kot pri dejanski vožnji.

Zaradi sumov uporabe nezakonite programske opreme pristojni organi preiskujejo tudi Daimler, ki očitke vztrajno zavrača.