Železniško gradbeno podjetje Ljubljana je zmagalo na razpisu za gradnjo novega kontejnerskega terminala v pristanišču Reka. Foto: BoBo

Na razpisu v vrednosti 256 milijonov kun oziroma 35 milijonov evrov za izgradnjo terminala Zagrebško pristanišče, sta pristaniška uprava Reka in podjetje Hrvatske željeznice - Infrastruktura, izbrala slovensko družbo, ki je delo pripravljena opraviti za nekaj manj kot 28,5 milijona evrov. Na mednarodnem razpisu je sicer tekmovalo tudi slovensko podjetje Kolektor Koling s ponudbo, vredno 29,3 milijona evrov.

Z novim terminalom, ki bo okrepil pristaniške zmogljivosti Reke, naj bi odstranili obstoječe ozko grlo in prilagodili železniško infrastrukturo železniški postaji na Reki. Projekt bo v 85-odstotnem deležu financirala Evropska unija iz instrumenta za povezovanje Evrope.

Najdražjo ponudbo je oddala avstrijska družba Swietelsky, ki bi opravila naročena dela za nekaj več kot 33,5 milijona evrov. Na razpis so se prijavila še nekatera avstrijska, španska in hrvaška podjetja, pritožbo pa je napovedala samoborska DIV grupa, ki je imela cenovno najugodnejšo ponudbo v vrednosti 182,4 milijona kun oziroma 24,6 milijona evrov.

Naročniki so po objavi svoje odločitve prejšnji petek ocenili, da je cena DIV-a, ki je v lasti hrvaškega podjetnika Tomislava Debeljaka, "nerealno nizka". Kot so pojasnili v odločitvi, DIV ni na zadovoljiv način utemeljil tako nizke cene.

V DIV-u pa se pojasnilom naročnikov čudijo, saj so v postopku, ki je potekal sedem mesecev, večkrat pošiljali dopolnila ponudbe, je poročal Jutarnji list. Zato dodajajo, da se bodo pritožili, saj se jim zdijo pojasnila naročnikov neprepričljiva. DIV grupa ima sicer v lasti ladjedelnico Brodosplit. Potrdili so tudi svoj interes, da bi skupaj z italijanskim Fincantierijem vstopili v največjo hrvaško ladjedelnico Uljanik grupa, ki ima ladjedelnici v Pulju in na Reki.