Pogled na novo letališče Dašing na obrobju Pekinga, ki je še v gradnji. Foto: Reuters

Ob koncu leta 2035 naj bi bilo tako na Kitajskem 450 letališč, povpraševanje po potovanjih z letali pa naj bi v drugem največjem nacionalnem gospodarstvu na svetu doseglo približno četrtino svetovnega in preseglo povpraševanje v ZDA.

Razvojno poročilo kitajske uprave za civilno letalstvo poleg skoraj podvojitve števila letališč v državi napoveduje tudi gradnjo več velikih supermodernih letalskih vozlišč. Ta naj bi zrasla v delti reke Jangce, na širšem območju Pekinga oziroma v urbani regiji Džingdžindži (Jingjinji), na gospodarsko-finančno zelo pomembnem območju velemest Guangdong, Hongkong in Makao na jugu države ter v mestnih aglomeracijah Čungčing (Chongqing) in Čengdu (Chengdu) v osrednjem delu države.

Pristojni za civilno letalstvo v državi ugotavljajo, da so se letališke in letalske storitve v zadnjih letih sicer občutno izboljšale, a letališča povsod še vedno ne ustrezajo najvišjim mednarodnim standardom, predvsem pa obstajajo precejšnje razlike med posameznimi deli države.

Kitajska letališča so lani skupno naštela okoli 552 milijonov letov, do leta 2020 naj bi se ta številka zvišala na 720 milijonov.