Vidic januarja letos ob podpisu pogodbe s turškim Cengizom. Foto: BoBo/Borut Živulović
Vidic januarja letos ob podpisu pogodbe s turškim Cengizom. Foto: BoBo/Borut Živulović

V javnosti se je ugibalo o morebitnih kadrovskih menjavah v vrhu Darsa zaradi slabo in prepočasi vodenih projektov, na primer graditve druge cevi karavanškega predora.

Položaj na Darsu je med bolj zaželenimi, saj družba sedi na denarju, kot češnjo na torti ima vsako leto skoraj 500 milijonov priliva iz prihodka cestnin, prodaje vinjet in predornine za Karavanke. Ne samo redni priliv, tudi predvolilno rezanje trakov ob odprtju denimo novega pasu avtoceste pa je medijsko bolj obetaven od položaja na zastarelih železnicah.

Novi nadzorniki Darsa: Guzej, Rožič, Hevka in Šumah

Nič čudnega, da so predsednika uprave v zadnjih 20 letih menjali v povprečju na dve leti. Zanimivo, prav aktualni Tomaž Vidic pa je edini, ki mu je uspelo z dolžino mandata doseči legendarnega prvega predsednika uprave Jožeta Brodnika, toda res samo z dolžino mandata, saj kakšnih posebnih sposobnosti Vidicu ne pripisujejo in je njegova menjava ves čas visela v zraku. Zdaj naj bi bil po dobrih štirih letih pripravljen stolček zapustiti sam, z odpravnino seveda.

Kazenske odgovornosti mu ne bi mogli pripisati, največ slabo vodene projekte (na primer Karavanke). Ali pa sploh nobenih, saj se po končanju avtocestnega križa skorajda ni več gradilo.

Na stolček Vidica naj bi sedel Valentin Hajdinjak, podpredsednik Nove Slovenije, zaposlen v T2, delal pa je tudi v povezanih podjetjih Ekorel oziroma Markomark Nival, ki se ga spomnimo zaradi nedokazljive višine zidu v Pesnici, reference za gradnjo Glinščice. V upravo pa naj bi sedla Boštjan Rigler in celo nekdanji minister Peter Gašperšič, ki se je najbolj proslavil z izjavo, da drugega tira ne potrebujemo še najmanj 30 let.

Stroka pa pravi, naj bo v upravi gradbinec, da se bodo vendarle začeli voditi veliki projekti, in seveda predvsem graditi.