O nevarnostih, ki jih propad Thomasa Cooka prinaša po Evropi, priča tudi novica, da je ravno danes za zaščito pred upniki zaprosila nemška turistična agencija Thomas Cook, pod katero spadajo tudi agencije Neckermann Reisen, Oeger Tours, Air Marin in Bucher Reisen. Foto: Reuters
O nevarnostih, ki jih propad Thomasa Cooka prinaša po Evropi, priča tudi novica, da je ravno danes za zaščito pred upniki zaprosila nemška turistična agencija Thomas Cook, pod katero spadajo tudi agencije Neckermann Reisen, Oeger Tours, Air Marin in Bucher Reisen. Foto: Reuters

Nemški gospodarski minister Peter Altmaier je ob tem opozoril, da je od Condorja, ki opravlja čarterske lete na turistične cilje po vsem svetu, trenutno za vrnitev v domovino odvisnih okoli 240.000 nemških turistov. Premostitveno posojilo naj bi omogočilo, da se bodo ti po sprejemljivih pogojih lahko vrnili z dopusta.

S posojilom naj bi letalskemu prevozniku omogočili tudi finančni manevrski prostor, da se loči od insolventne krovne družbe in zaživi na novo.

Prvi mož Condorja Ralf Teckentrup je poudaril, da je njihovo likvidnost, ki so jo hranili za šibkejšo zimsko sezono, porabil Thomas Cook, zato bodo premostitveno posojilo uporabili za prebroditev zime. Napovedal je tudi, da bo družba sočasno poiskala novega lastnika in da že potekajo pogovori z nekaterimi interesenti.

Condor dobičkonosno podjetje

Hessenska deželna vlada je ob tem poudarila, da je Condor dejansko dobičkonosno podjetje, ki pa bi lahko postalo žrtev insolventnega lastnika in težav, ki jih prinaša izstopanje Združenega kraljestva iz EU-ja. Teckentrup je ob tem napovedal vložitev zahtevka za posebno zaščito, ki naj bi onemogočila prelivanje sredstev k insolventnemu lastniku in tako zavarovala Condorjevo likvidnost.

"Skupaj z zvezno vlado vidimo dobro perspektivo, da bi novi lastnik Condorjeva letala lahko dolgoročno obdržal v zraku," so poudarili v vladi te gospodarsko in finančno močne zvezne dežele.

Sindikat pozdravlja državno poroštvo

Državno poroštvo za premostitveno posojilo mora sicer potrditi še Evropska komisija, so ga pa že pozdravili v sindikatu pilotov Cockpit, kjer prav tako verjamejo, da je s skupnimi močmi mogoče zagotoviti prihodnost podjetja.

Nemška podružnica podjetja je v sredo razglasila stečaj, s čimer želi ločiti svojo znamko in operacije od matične družbe. Kot so sporočili iz družbe, se že pogovarjajo z možnimi novimi vlagatelji.