Postaja pri Logu je ena najprometnejših v državi. Foto: BoBo
Postaja pri Logu je ena najprometnejših v državi. Foto: BoBo

Gorenjska gradbena družba je v ponudbi navedla najnižjo ceno 537.836 evrov, najvišjo ponudbeno ceno pa je navedla mariborska družba Nigrad, in sicer 812.434 evrov. Družba Kostak iz Krškega je ponudila 652.161 evrov, družba CPG iz Nove Gorice 554.884 evrov, Strabag Ljubljana 599.868 evrov, družba CVP Inženiring pa 593.406 evrov.

Ministrstvo je razpis objavilo 21. junija, naročilo pa ni vključevalo nobene cenovne ocene del, le da morajo cene v ponudbi vključevati vse stroške izvajalca, ki so potrebni za izvedbo naročila. Naročnik tako naknadno ne bo priznaval nobenih stroškov, ki niso zajeti v ponudbeno ceno. Ponudniki so morali kot zavarovanje za resnost ponudbe predložiti bančno garancijo v vrednosti 50.000 evrov.

Dars ni mogel, Černač se je odločil podreti
Spomnimo, da je minister za infrastrukturo in prostor Zvonko Černač Darsu, takrat še pod vodstvom Mateje Duhovnik, z odredbo z 20. aprila naložil, da do 15. maja odstrani sredinske otoke na vinjetnih stezah na cestninski postaji Log. Takrat je zagrozil, da bo v nasprotnem primeru na teren poslal rušitelje, račun pa Darsu.

Dars pod vodstvom Duhovnikove je ves čas trdil, da pri odstranitvi cestninskih postaj ne gre za preprosto demontažo objektov, v katerih so tudi različni vodi (od električnih do komunikacijskih). Odstranitev naj bi bila na tem zelo prometnem odseku tudi opazna motnja. Darsu ministrstva ni uspelo prepričati, zato se je to odločilo samo poiskati izvajalca del za preureditev cestninske postaje Log.