Namesto prvotno predvidenih 162 novih delovnih mest naj bi tako v Revozu odprli 51 novih delovnih mest. Foto: M. Kr.
Namesto prvotno predvidenih 162 novih delovnih mest naj bi tako v Revozu odprli 51 novih delovnih mest. Foto: M. Kr.

Poročali smo že, da je vlada zmanjšala znesek finančne spodbude na najvišjo dovoljeno vrednost 22,5 milijona evrov, saj je ob napovedi, da bo vlada Revozu pomagala s 45 milijoni in pol, Evropska komisija uvedla preiskavo.

Vlada je novembra 2011 sprejela sklep o dodelitvi pomoči za projekt Edison - proizvodnjo novega twinga in štirisedežnega smarta v Revozu. Ko je julija Evropska komisija sprejela odločitev o odprtju preiskave te pomoči, sta Renault in Revoz sprejela odločitev o umiku priglasitve pomoči pri Evropski komisiji, saj bi preiskava lahko trajala še nadaljnjih 18 mesecev.

Vrednost investicije je 450 milijonov evrov
Novomeško podjetje pa lahko izkoristi možnost dodelitve državne pomoči do stopnje, ki ustreza najvišjemu dovoljenemu znesku, določenem skladno z uredbo o finančnih spodbudah za tuja neposredna vlaganja, to je 22,5 milijona evrov. Pomoč lahko prejme podjetje za naložbo z upravičenimi stroški v vrednosti 100 milijonov evrov.

Vrednost naložbe v projektu Edison znaša 450 milijonov evrov, 150 milijonov je bilo že vloženih. Upravičeni stroški so se znižali s 326 milijonov evrov na 99,9 milijona.

Manj zaposlenih od prvotnih načrtov
Ker se je spodbuda podjetju torej zmanjšala, hkrati pa so se spremenile tudi trenutne gospodarske in finančne razmere na trgu, bo spremenjeno tudi število novih delovnih mest, za katere se bo podjetje v pogodbi o sofinanciranju zavezalo, da jih bo ustvarilo v dveletnem obdobju.

Namesto prvotno predvidenih 162 novih delovnih mest naj bi tako v Revozu odprli 51 novih delovnih mest. To pomeni najmanj 51 novih zaposlenih, če bo tovarna obratovala v eni izmeni, oziroma 102 nova zaposlena, če bo obratovala v dveh izmenah. Sklepni del investicijskega projekta je predviden za september 2014, serijska proizvodnja pa v drugem polletju leta 2014.