Pod okriljem Renaulta so v Sloveniji prisotne tri znamke; Renault, Dacia in Nissan. Foto: M. Kr.
Pod okriljem Renaulta so v Sloveniji prisotne tri znamke; Renault, Dacia in Nissan. Foto: M. Kr.
Predsednik uprave Revoza Patrice Haettel (desno) pričakuje rast proizvodnje.
Predsednik uprave Revoza Patrice Haettel (desno) pričakuje rast proizvodnje. Foto: M. Kr.

O rezultatih poslovanja Skupine Renault v letu 2014 so na redni letni novinarski konferenci spregovorili predstavniki proizvodnega in prodajnega dela francoskega avtomobilskega velikana. Pod njegovo okrilje sodi tudi novomeški Revoz, kjer so po večletnih pripravah in naložbah v višini 90,5 milijona evrov lani uspešno zagnali proizvodnjo renaulta twinga in smarta forfour.

Proizvodnjo bodo prilagajali povpraševanju
Prvi meseci proizvodnje in zagotavljanje ustreznih količin vozil na trgu so zahtevali tudi izdatno dodatno zaposlovanje, kar je pomenilo približno dva tisoč redno zaposlenih in še tisoč napotenih delavcev v dveh izmenah in pol.

Letos pa bodo predvidoma nadaljevali le z dvema izmenama, kar pomeni, da bo v začetku marca ob delo okrog 450 agencijskih delavcev.

"Razlog za to, da imamo določeno število napotenih delavcev, je to, da moramo zagotavljati konkurenčnost. In da si danes konkurenčen, moraš biti zelo prilagodljiv tako navzgor kot navzdol," je povedal prvi mož Revoza Patrice Haettel, ki letos pričakuje 15-odstotno rast proizvodnje. Seveda pa ob tem dodaja, da je Revoz dovolj prilagodljiv za prilagajanje dejanskemu povpraševanju na trgu po twingu z renaultovo značko kot tudi forfouru s smartovo.

Ne glede na dejanski obseg proizvodnje bodo letos v Novem mestu začeli v proizvodnjo uvajati še samodejni menjalnik pri obeh znamkah, električni pogon pri smartu in nekaj posebnih različic.

Novosti pri vseh treh znamkah
Kar nekaj novosti na trgu pa letos napoveduje tudi prodajni del Skupine Renault v Sloveniji. Med tremi znamkami Renault, Dacia in Nissan bo največ novosti pripeljalo v Renaultove salone. Med njimi gotovo izstopa novinec kadjar, ki ga je mogoče na slovenskem trgu pričakovati že poleti, verjetno še pred njim pa tudi bolj ali manj celotno ponudbo Renaultovih vozil z električnim pogonom, med katerimi naj bi bilo po oceni prodajnih strategov največ zanimanja za lahka gospodarska vozila.

Ponudbo znamke Dacia bodo letos okrepili predvsem s posebnimi serijami že znanih modelov, Nissan pa poleg posebnih različic modelov juke in qashqai pričakuje še večjo količino uradno sicer že lani predstavljenega modela x-trail in novo generacijo poltovornjaka navara.

Med novostmi pa tudi letos verjetno ne bo modela leaf z električnim pogonom, ki je sicer že četrto leto zapored najbolj prodajan električni avtomobil v Evropi in je lani dosegel več kot četrtinski tržni delež.