Prihodki trebanjskega podjetja po letu 2016 rastejo. Foto: Goran Rovan
Prihodki trebanjskega podjetja po letu 2016 rastejo. Foto: Goran Rovan

Zeleno luč mora sicer prižgati še regulator, predvidena pa je v zadnjem četrtletju letošnjega leta.

Kot so sporočili iz Trima, bodo tudi v novi lastniški strukturi ohranili samostojen razvoj in odločanje, korporativno blagovno znamko in izdelčne znamke. "Veselimo se, da bomo Trimo lahko še naprej razvijali samostojno in uveljavljali našo blagovno znamko na svetovnem trgu ter hkrati imeli možnost, da znotraj velike družine Kingspan delimo številne prednosti in koristi," je poudaril izvršni direktor Trima Božo Černila.

Predsednik sindikata SKEI Trimo Peter Štrekelj pa je poudaril, da je bil "ta proces" pričakovan, saj so ga dosedanji lastniki napovedali že ob nakupu. "Morebiti je bilo presenečenje le v luči trenutnega dogajanja, s katerim se spopada ves svet. Zadovoljen sem, da novi lastnik spoštuje našo samostojnost in da za zaposlene tako ni pričakovati bistvenih sprememb," je dodal.

Zadovoljna je tudi predsednica sveta delavcev v Trimu Elena Fink, ki je ocenila, da veliko zanimanje za nakup podjetja dokazuje, da v panogi na svetovni lestvici uspešnih podjetij sodijo zelo visoko. "Zaupanje novih lastnikov, ki se odraža v tem, da ohranjamo pomembne vzvode samostojnega odločanja v Trebnjem, je potrditev odličnega dela vseh zaposlenih v podjetju. Verjamem, da bomo tako visoko stopnjo motivacije v ekipi ohranili tudi v prihodnje," je optimistična.

Trimo se je od leta 2016, odkar je v lasti družbe Innova Capital, osredotočil na temeljne strateške dejavnosti in okrepil svoj položaj v sektorju rešitev za trajnostne gradbene ovoje. Družba je močno povečala svoj tržni delež v Evropi, na okoli 10 odstotkov, in postala drugi največji proizvajalec panelov z jedrom iz mineralne volne. Leta 2016 je bila na četrtem mestu.

Prihodki trebanjskega podjetja so po letu 2016 rasli, predvsem v zahodni Evropi, kjer so lani ustvarili kar 35 odstotkov celotne prodaje, medtem ko je bil leta 2016 ta delež pri 22 odstotkih.

Trimova strategija je usmerjena k okrepitvi vodilnega položaja na trgu vrhunskih jeklenih fasad. Kot del skupine Kingspan naj bi lahko še bolje uresničil svoj potencial.

Glavni trg zahodna, osrednja in vzhodna Evropa

Trimo je torej vodilni ponudnik visokokakovostnih rešitev za ovoje stavb, vključno z ognjevarnimi strehami in fasadami ter kovinskimi modularnimi enotami za poslovne objekte. Izdelke, proizvedene v tovarnah v Sloveniji in Srbiji, večinoma izvaža v države zahodne, osrednje in vzhodne Evrope. S svojo znamko pa je prisoten v več kot 60 držav po vsem svetu, lastno prodajno mrežo pa ima v skoraj 30 državah.

Kingspan je irsko podjetje, ustanovljeno leta 1965. Lastnik Eugene Murtagh je mali inženirski posel začel na dvorišču družinskega lokala, podjetje pa je raslo predvsem s prevzemi. Skupina deluje v 70 državah, zaposluje 15.000 ljudi in ima 159 proizvodnih obratov ter je vodilna v segmentu visokozmogljivih izolacij in gradnji ovojev stavb na svetu. Za Trimo se je po neuradnih informacijah Kingspan zanimal že pred leti.