Lani je tako po svetu prodal 8405 avtomobilov, prednjačil je športni terenec Urus.

Medtem ko avtomobilsko panogo pestijo težave v dobavnih verigah, predvsem pri spominskih čipih, a tudi pri nekaterih drugih sestavnih delih, skupaj z dragimi surovinami in prevozi pa to predstavlja precejšnje breme tudi za druge industrijske sektorje, se bolj butični proizvajalci luksuznih in športnih avtomobilov v takšnem okolju zaradi krepkega povpraševanja znajdejo bolje.

Če je Volkswagen na ravni skupine lani prodal 8,88 milijona vozil, kar je 4,5 odstotka manj kot v 2020 in najmanj v 10 letih, je Lamborghinijeva prodaja narasla za 13 odstotkov na 8405 avtomobilov. Za 23,6 odstotka na 23.100 pa je napredovala prodaja celotne enote luksuznih znamk v okviru koncerna, ki jo sestavljata še Bentley in Bugatti.

V Lamborghiniju so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP optimistični tudi za letos, saj je knjiga naročil "solidno" izpolnjena in že zdaj pokriva celotno načrtovano proizvodnjo.

Po prodaji je lani prednjačil Lamborghinijev športni terenec Urus, ki so ga prodali v 5021 primerkih. Sledila sta superšportnika Huracan (2586) in Aventador (798).

Po tržiščih je v ospredju ameriško, kamor je Lamborghini dobavil 2471 avtomobilov. To je 11 odstotkov več kot v 2020. Na kitajskem trgu je kljub izzivom, s katerimi se sooča azijska velesila, prodaja narasla za 55 odstotkov na 935. V Nemčiji se je medtem prodaja povečala za 16 odstotkov na 706.

V tem letu v Lamborghiniju, ki ima matično tovarno v bližini Bologne, načrtujejo štiri nove modele, v 2023 je nato načrtovan prvi hibridni Lamborghini, ki mu bo sledila elektrifikacija celotne palete vozil. Prvi povsem električni športnik bo na trg prišel v drugi polovici desetletja. Lamborghini bo za elektrifikacijo v štirih letih namenil več kot 1,5 milijarde evrov.