Zaposleni v Luki Koper pravijo, da želijo preprečiti namero vlade, da bi prek napovedanega zakona o ustanovitvi projektnega podjetja za gradnjo drugega tira uzakonila izhodišča za privatizacijo koprskega pristanišča. Foto: Luka Koper
Zaposleni v Luki Koper pravijo, da želijo preprečiti namero vlade, da bi prek napovedanega zakona o ustanovitvi projektnega podjetja za gradnjo drugega tira uzakonila izhodišča za privatizacijo koprskega pristanišča. Foto: Luka Koper

Zbiranje podpisov bodo nadaljevali tudi v prihodnje, da bi preprečili namero vlade, da bi prek napovedanega zakona o ustanovitvi projektnega podjetja za gradnjo drugega tira uzakonila izhodišča za privatizacijo koprskega pristanišča, so v svetu delavcev Luke Koper navedli v sporočilu za javnost.

Podporo prizadevanjem zaposlenih v Luki Koper so v preteklih dneh po njihovih navedbah izkazale tudi različne skupine in združenja. Zaposleni so se obrnili tudi na primorske poslance in jih prosili, naj se pri pristojnih odločevalcih zavzamejo za zaščito edinega slovenskega pristanišča.

Vsak poseg bi ogrozil konkurenčnost
To zagotavlja okoli 4.000 delovnih mest, "ki vsako leto v državni in lokalne proračune prinaša okoli 20 milijonov evrov, brez dividend, ki so samo lani znašale dobrih 13 milijonov evrov".

Zaposleni so tudi prepričani, da bi vsakršen poseg v organizacijski model pristanišča resno ogrozil konkurenčnost in prihodnost Luke Koper, "ki je po rezultatih poslovanja najuspešnejši pristaniški sistem med pristanišči severnega Jadrana in se lahko primerja s konkurenco na evropski ravni".

Minister: Odločitev že tako in tako sprejeta
Svet delavcev in ostali predstavniki zaposlenih v Luki Koper so 3. februarja na predsednika vlade Mira Cerarja ter predsednika SD-ja in DeSUS-a, Dejana Židana in Karla Erjavca, naslovili poziv, naj omogočijo razvoj Luke, povežejo Primorsko s preostalo Slovenijo in zgradijo dodaten železniški tir.

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič pa je kmalu zatem poudaril, da država ne potrebuje nobenega pritiska, da bi odločila o pomembnosti drugega železniškega tira Koper-Divača, ker je ta odločitev že sprejeta.