Helena Hvalec med drugim pojasnjuje, da je bilo zaradi sistemskih kadrovskih omejitev znotraj zavoda za potrebe nemotenega izvajanja dela na področju marketinga in priprave celovitega marketinškega načrta, ki je bil eden izmed pogojev za sprejetje finančnega načrta za delovanje zavoda za leto 2011, potrebno skleniti pogodbe z zunanjimi sodelavci. Foto: EPK 2012
Helena Hvalec med drugim pojasnjuje, da je bilo zaradi sistemskih kadrovskih omejitev znotraj zavoda za potrebe nemotenega izvajanja dela na področju marketinga in priprave celovitega marketinškega načrta, ki je bil eden izmed pogojev za sprejetje finančnega načrta za delovanje zavoda za leto 2011, potrebno skleniti pogodbe z zunanjimi sodelavci. Foto: EPK 2012
Zavod EPK
Z mnenjem Helene Hvalec se ne strinja v celoti v. d. generalnega direktorja zavoda Suzana Žilič Fišer, ki sicer ravnanja Hvalčeve ne želi komentirati, saj sama v času podpisovanja domnevno spornih pogodb še ni bila na tem položaju in tudi ni pristojna za poslovni del delovanja zavoda. Foto: MMC RTV SLO

Hvalčeva naj bi, zato da bi se izognili javnemu naročanju, razdrobila poslovna naročila za zunanje svetovanje in marketinške storitve, večina teh je povezana s podjetji Dejana Vlaisavljevića. Kot je poslovna direktorica zapisala v sporočilu za javnost, je pisanje medijev nenatančno in nepreverjeno. Zatrdila je, da so vse pogodbe, sklenjene z zunanjimi sodelavci s področja marketinga, po predhodnih zagotovilih pravnih strokovnjakov s področja javnega naročanja v skladu z zakonom o javnem naročanju. Po njenih besedah je zavod tudi v postopku pridobivanja ekspertnega mnenja, ki ga bodo nato posredovali javnosti.
"Dejstvo je, da postopka izvedbe javnega naročila za izbiro dolgoročnega izvajalca storitev na področju tržnega komuniciranja ni bilo mogoče začeti brez potrjenega finančnega načrta za delovanje zavoda v letu 2011. Ta je bil sprejet šele na zadnji seji sveta zavoda 24. marca," je še pojasnila poslovna direktorica zavoda.
Zaradi sistemskih kadrovskih omejitev znotraj zavoda je bilo po njenih besedah za potrebe nemotenega izvajanja dela na področju marketinga in priprave celovitega marketinškega načrta, ki je bil eden od pogojev za sprejetje finančnega načrta za delovanje zavoda za leto 2011, potrebno skleniti pogodbe z zunanjimi sodelavci.
"Tako je bilo sklenjenih pet pogodb z izvajalci aktivnosti za javnosti specifična ekspertna področja. Zunanji sodelavci so sestavni del ekipe marketinga in skupaj z zaposlenimi izvajajo redne aktivnosti na svojem delovnem področju, kar je jasno razvidno iz delovnih poročil," nadaljuje. V javnosti omenjana agencija Zadrga je, kot je še zapisala, kot ugoden ponudnik v zakonskih okvirih izvajala storitve oglaševalskih dejavnosti, in ne ekspertnih storitev trženjskega svetovanja.
Kot je še dodala, je javni zavod zaradi porabe več kot dveh milijonov proračunskih sredstev in zaradi svojega statusa zakonsko podvržen izvedbi redne revizije poslovanja za leto 2010, zato je izredna revizija po njenem mnenju brezpredmetna.
Suzana Žilič Fišer brez komentarja, a z napovedjo revizije
V.d. generalnega direktorja zavoda Suzana Žilič Fišer sicer ravnanja Hvalčeve ne želi komentirati, saj sama ob podpisovanju domnevno spornih pogodb še ni bila na tem položaju in tudi ni pristojna za poslovni del delovanja zavoda. Kljub temu je za dnevnik Večer napovedala revizijo poslovanja, v primeru ugotovitve nepravilnosti v preteklem poslovanju pa še razmislek o tem, kako bo sama pri tem projektu sploh sodelovala.