


Žirija pod vodstvom nemškega oblikovalca in kreativnega stratega Steffena Stäuberja je podelila še 16 zlatih in 13 srebrnih modrcev.
Za veliko nagrado magdalena se je letos potegovalo 401 delo v 14 tekmovalnih kategorijah. Svoje prispevke je prijavilo 180 posameznikov oziroma kreativnih skupin.
Največ prispelih del se je nanašalo na zunanje oglaševanje in tiskane oglase. V teh dveh kategorijah sta nagradi, imenovani zlata modrca, prejela HNK Varaždin poster series avtorja Tomislava Šestaka in The Leaders Luke Bajsa.
Canvas Community: spletna skupnost za izmenjavo idej
Komunikacijska kampanja za izdelovalca papirja Canvas Community je žirijo prepričala z odlično in kompleksno izvedbo. Avtorja sta uporabila in kombinirala različne medije - tisk, majhna promocijska gradiva in splet ter družabna omrežja. "Njuno izhodišče ni bil izdelek ali storitev, ki bi ga hotela prodati ljudem. Namesto tega sta izhajala iz potrebe, problema ciljne skupine - oblikovalcev, ilustratorjev in drugih - in razmisleka, kako ga rešiti. Kampanja seveda promovira izdelek, a ne skozi klasično oglaševanje, ampak s storitvijo, ki končnim uporabnikom, ki jih kampanja naslavlja, prinaša jasne koristi," je v obrazložitvi pojasnil predsednik žirije Stäuber.
Kampanja vključuje spletno skupnost za oblikovalce in ilustratorje, v kateri si ti ustvarjajo profile, s katerimi lahko nalagajo, predstavljajo, izmenjujejo, delijo in tiskajo svoja dela - seveda na papir naročnika. Delo je poleg glavne nagrade dobilo tudi nagrado zlati modrc za najboljšo komunikacijsko kampanjo.
Štiri modrci ostali v Sloveniji
Večino zlatih modrcev so tokrat domov odnesli Hrvati. Slovenski avtorji so bili nagrajeni s štirimi: za najboljši tiskani oglas The Leaders avtorja ideje Luke Bajsa, za najboljša majhna promocijska gradiva 3 min tea story avtorjev ideje Petra Zabreta in Sare Badovinac, za najboljši CD-ovitek Random Thoughts avtorja Primoža Zorka in za najboljši oglasni "spoof" Še niste odstopilly? avtorja ideje Aljoše Likarja.
Festival Magdalena je nastal leta 1999 v Mariboru kot kritika in alternativa oglaševalskim festivalom, ki niso bili dostopni mladim ustvarjalcem.
Spodaj si oglejte še galerijo nekaterih drugih nagrajenih finalistov.




Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje