Napis Hollywoodland je bil pred (skoraj) sto leti postavljen kot oglas za luksuzno podjetje za trgovanje z nepremičninami. Leta 1949, ko je filmska industrija stopala v novo zlato dobo, je hollywoodska Gospodarska zbornica dala odrezati zadnje štiri črke. Foto: EPA
Napis Hollywoodland je bil pred (skoraj) sto leti postavljen kot oglas za luksuzno podjetje za trgovanje z nepremičninami. Leta 1949, ko je filmska industrija stopala v novo zlato dobo, je hollywoodska Gospodarska zbornica dala odrezati zadnje štiri črke. Foto: EPA

Vsaka od devetih črk, visokih približno 14 metrov, je široka med 9 in 12 metri. Ekipa desetih delavcev podjetja Sherwin-Williams bo črke oprala s tlačnim čistilnikom, jih popravila in prebarvala.

Predvidevajo, da bodo porabili 1500 litrov temeljnega premaza in barve. "V sodelovanju s podjetjem Sherwin-Williams bomo ohranili zapuščino znaka in simbola kraja, v katerem je mogoča čarovnija in se lahko uresničijo sanje," je povedal Jeff Zarrinnam.

Isto podjetje je z naročnikom Hollywood Sign Trust sodelovalo že leta 2012, ko so bila opravljena podobna obnovitvena dela. Vodja sklada Jeff Zarrinnam je za Deadline povedal, da je čas za obnovo glede na to, da so ravnokar podelili emmyje in bodo kmalu podelili oskarje, ravno pravšnji.

Ni bil mišljen kot trajni spomenik
Prvotni napis Hollywoodland iz leta 1923, ki je sprva oglaševal nepremičninsko družbo, ne filmske industrije, je leta 1948 zasijal v preprostejši, a trajnejši, jekleni različici – Hollywood. Načrtovano je bilo, da bo stal le nekaj let, a zaradi ikoničnosti kot vse bolj priljubljena turistična atrakcija stoji še danes.

Znak je bil prvič popravljen leta 1949, ko se je prevrnila črka H. Drugič so ga obnovili konec 70. let preteklega stoletja, ko so po poročanju Deadlina za obnovo glasbenik Alice Cooper, založnik Hugh Hefner, pevec Andy Williams in še nekateri drugi odšteli približno 28.000 dolarjev. Od leta 1978 zanj skrbi sklad Hollywood Sign.