Obisk, v katerem igrajo Jernej Šugman, Tone Partljič, Jette Ostan Vejrup in Branko Završan, je na lanskem Festivalu slovenskega filma prejel vesno za najboljši kratki film. Foto: Kinodvor
Obisk, v katerem igrajo Jernej Šugman, Tone Partljič, Jette Ostan Vejrup in Branko Završan, je na lanskem Festivalu slovenskega filma prejel vesno za najboljši kratki film. Foto: Kinodvor
Dvigalo
Kako se v situaciji, ko se med vožnjo pokvari dvigalo, znajdeta dva različna značaja? Foto: Kinodvor
Miha Hočevar, režiser filmske uspešnice Gremo mi po svoje, predstavlja kratki film Oči, a lahko jaz šofiram?
Miha Hočevar, režiser filmske uspešnice Gremo mi po svoje, predstavlja kratki film Oči, a lahko jaz šofiram? Foto: Slovenski filmski center

Večer z naslovom Naši kratki 5 se bo začel ob 21.00, temu pa bo sledil pogovor z avtorji in filmskimi ekipami.
14-minutni film Oči, a lahko jaz šofiram? režiserja in scenarista Miha Hočevarja je film o fantu, očetu, mami in nekaj kokoših, ki sanjajo svoje želje. Razlika med otroki in odraslimi je v velikosti njihovih igrač. Slovensko podeželje se globalizira in nič več ni, kot je bilo. Hočevar se je že ob začetku študija na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo dejavno vključil v filmsko in televizijsko prakso kot asistent in režiser. Režiser celovečernih filmov Jebiga, Na planincah in Distorzija je leta 2010 posnel celovečerno uspešnico, najbolj gledan slovenski film Gremo mi po svoje, ki ga je v slovenskih kinodvoranah videlo več kot 208.000 gledalcev.
Tomaž Gorkič predstavlja šestminutni film Dvigalo, ki govori o dveh potnikih v dvigalu, ki se nenadoma pokvari. Eden izmed njiju je zelo nervozen, ker zamuja na pomemben sestanek, dvigalo pa se nikamor ne premakne. Gorkič je leta 2003 ustvaril 666 Productions in začel samostojno filmsko ustvarjanje. Zanimajo ga predvsem žanrski filmi - trilerji in grozljivke - s kančkom krvi in fizičnega nasilja. Deluje kot režiser, scenarist in montažer.
V devetminutnem filmu Stvari, ki jih nisva nikoli naredila režiser in scenarist Martin Turk predstavlja zgodbo Klare na obisku pri ženski, ki pa njenega obiska ni vesela. Vseeno jo spusti v stanovanje, vendar se ne zmeni za njeno navzočnost. Turka poznamo med drugim po kratkem filmu Izlet, s katerim je osvojil pomembne nagrade na festivalih v Montpellieru, Bologni in Wiesbadnu. Njegov kratki film Rezina življenja je na Festivalu slovenskega filma leta 2006 prejel nagrado za najboljši slovenski kratki film, Vsakdan ni vsak dan pa se je kot prvi slovenski 'kratkometražec' uvrstil v sekcijo Štirinajst dni režiserjev v Cannesu. Trenutno pripravlja celovečerni prvenec, katerega scenarij je razvijal v Cannesu na Cinefondation Residenceu leta 2009.
Blaž Kutin je režiser in soscenarist 10-minutnega filma Toplo za ta letni čas. Tibor brezdelno sedi na kavi in mu zmanjka cigaret, trafika v bližini pa je zaprta. Napoti se naprej in ne neha več hoditi. Kutin je bil leta 2002 s scenarijem za celovečerni film Gravitacija kot prvi Slovenec izbran na European PitchPointu v Berlinu. Njegov scenarij za celovečerni film Lara je leta 2006 v Cannesu prejel nagradi media in novi talent EU-ja ter nagrado CineLink sarajevskega filmskega festivala. Istega leta je po lastnem scenariju režiral kratki film Principessa. Poleti 2007 je po scenariju, ki ga je napisal z Rolando Rebrek, režiral nizkoproračunski celovečerni prvenec Nikoli nisva šla v Benetke.
Peterico zaokroža še Mazzinijev Obisk, dobitnik vesne za najboljši kratki film, skoraj devetminutni film o sinovem obisku očeta v domu za ostarele. Odnos med njima je hladen. Sin hrepeni po očetovi ljubezni, a medtem ko je ta naklonjen svojemu drugemu sinu, je do prvega celo žaljiv. Odločno mu pove, da ga nima rad, sin pa se odloči povedati očetu strašno novico o smrti njegovega ljubljenega sina.
Mazzini, ki je končal podiplomski študij scenaristike na Univerzi v Sheffieldu in je redni član Evropske filmske akademije, je avtor dveh kratkih filmov in scenarija za nagrajeni celovečerni film Sladke sanje režiserja Saša Podgorška. Objavil je 12 proznih del, ki so prevedena v štiri jezike. Filmsko scenaristiko je med drugim predaval na zagrebški Akademiji dramske umetnosti in na Northwest Film Forumu v Seattlu.