Thought Gang je v začetku 90. let minulega stoletja nastal kot stranski projekt Lynchevega sodelovanja z Badalamentijem pri nadaljevanki Twin Peaks, tudi sicer pa je Badalamenti ustvaril glasbo za njegove filme Modri žamet, Resnična zgodba in Mulholland Drive. Foto: Discogs
Thought Gang je v začetku 90. let minulega stoletja nastal kot stranski projekt Lynchevega sodelovanja z Badalamentijem pri nadaljevanki Twin Peaks, tudi sicer pa je Badalamenti ustvaril glasbo za njegove filme Modri žamet, Resnična zgodba in Mulholland Drive. Foto: Discogs
Thought Gang
"Bil je velik eksperiment. Vendar ne vem, kdo ga bo cenil," se spominja Lynch in dodaja, da ne bo niti poskušal nastopati v živo. Po njegovem mnenju zveni "kot brezglavi piščanci na spidu". Foto: Discogs

Thought Gang je nastal kot stranski projekt Lynchevega sodelovanja z Badalamentijem pri nadaljevanki Twin Peaks, tudi sicer pa je Badalamenti ustvaril glasbo za njegove filme Modri žamet, Resnična zgodba in Mulholland Drive.

"Bil je velik eksperiment"
"Bil je velik eksperiment. Vendar ne vem, kdo ga bo cenil," se spominja Lynch in dodaja, da ne bo niti poskušal nastopati v živo, poroča The Guardian. Po njegovem mnenju zveni "kot brezglavi piščanci na spidu".

Lynch in Badalamenti sta prvič sodelovala pri Modrem žametu, to pa je bilo "povsem drugače od Twin Peaksa", se spominja Lynch. Džezovskim glasbenikom v studiu je pojasnil svojo vizijo, dokler niso "ujeli groova". Potreboval je še pevca, ponudil se je Badalamenti. "Slišal sem ga peti pred tem in sem pomislil – to bo zanj neprijetno. Vendar nisem želel užaliti njegovih čustev, zato sem privolil," je Lynch še obujal spomine.

V svoji viziji je Lynch med bobni, basovsko linijo, občasnimi godali in pihali slišal vokal v obliki napol petega hripavega glasu, ki je bil deloma Tom Waits, deloma podlež iz kakšnega stripa. Glede tega je še povedal: "To me je navdušilo. Začel sem se tako močno smejati, da sem se počutil, kot da mi je v želodcu eksplodirala žarnica. Povzročil sem si kilo. V istem trenutku sta bila pomešana bolečina in veselje, popolno ravnovesje."

Nadaljevala so zgolj zaradi eksperimentiranja, brez resnih glasbenih ciljev. Kot je še povedal Lynch, je želel ustvariti tako rekoč "daljnega sorodnika" albuma Trout Mask Replica, ki so jo leta 1969 posneli Captain Beefheart & His Magic Band in je po njegovem mnenju "največja avantgarda, skrajna lepota".