Potem ko je v preteklosti zavrnil številna sodelovanja, je zdaj s projektom RecycleMan bolj odprt za sodelovanja z nadarjenimi avtorji in izvajalci, če gre le za kakovostno produkcijo. Foto: Jan Beguš
Potem ko je v preteklosti zavrnil številna sodelovanja, je zdaj s projektom RecycleMan bolj odprt za sodelovanja z nadarjenimi avtorji in izvajalci, če gre le za kakovostno produkcijo. Foto: Jan Beguš
Glasbenik bo danes gostoval v Novi elektroniki. Foto: Jan Beguš

Pri njegovem novem albumu RecycleMan sicer ni šlo toliko za recikliranje glasbe kot za recikliranje spominov, pa tudi za dobrodošlo vrnitev na domačo glasbeno prizorišče z bendom in živimi nastopi. Čeprav album zaznamuje močna elektronska nota, to ne bo veljalo za žive nastope s skupino.

Z bendom do zdaj nismo uporabljali elektronike, ker je bil zvok v živo načrtovan kot funk rap, brez uporabe sintetizatorjev in zvočnih zank, " je o albumu dejal RecycleMan. Kot pravi, gre pri nastopih bolj za vložke funka, rocka in heavy metala, ki v klubih in dvoranah dosežejo svoj namen, saj publika ceni, da je muzika odigrana v živo. "Nova RecycleMan produkcija pa bo vseeno tudi malo popestrila zadevo, saj se nameravam odpreti klubski publiki in elektronski glasbi. Pripravil sem že rap/DJ-set, pri katerem bo občasno gostoval še moj sedanji bobnar Zack Bevelacqa."

RecycleMan je torej live act, naj bo to z bendom ali pa kot DJ-set z aktualnim rap materialo, ob tem dodaja glasbenik. "Kot DJ vrtim glasbo funky housa, ki potegne na tech funk in je lahko tudi deep ali vokalna, saj se izogibam strogemu začrtavanju meja med žanri. Rad zaidem v breaks in electro, pa tudi kaj progresive in rapa se vedno najde."

Trap in moombah pa sta, kar se tiče novih smeri med elektronskimi žanri, zanj prava poslastica. "Za tiste, ki ne vedo o čem govorim, so na primer najbolj znani producenti teh zvrsti Baauer in Diplo iz Major Lazer ter celotna Mad Decent produkcija. Kar se tiče moobahthona, pa zelo cenim produkcijo Neki Stranac, ki je sicer polovica dueta Shazalakazoo iz Beograda.”

V nadaljevanju vabljeni k branju intervjuja.

Aktualen singl 90-ta, ki ga na tvojem albumu sicer ni, sta posnela s 6 Pack Čukurjem kot napoved njegovega albuma. Se bo vajino sodelovanje nadaljevalo?

S 6 Packom sva sodelovala na njegovo željo. Ker bo jeseni izdal album, je šlo praktično v celoti njegov “fresh flash”, k sodelovanju pa me je povabil predvsem zaradi teme tega singla. Potem ko sem v preteklosti zavrnil številna sodelovanja, sem zdaj s projektom RecycleMan bolj odprt za sodelovanja z nadarjenimi avtorji in izvajalci, če gre le za kakovostno produkcijo.

Kako pa je potekalo snemanje tvojega album? Domnevam, da je šlo za kar dolgotrajen proces …

Snemanje albuma se je začelo lani nekje sredi poletja, ko smo začeli pri Boštjanu Perovšku snemati glavne vokale za komade Cekini padajo z neba, Koomarce in Kako nataknt kondom. Velika večina preostalega materiala pa je bila posneta v Piranu v Epi centru z ekipo mojega basista Luka Ličena (aka Luc Basson), kjer sva sodelovala tudi z Martinom Belacem. Pri spremljevalnih vokalih se nam je pridružil še Vasko Vidmar, ki ima zasluge tudi za nekaj podob na ovitku albuma, saj je izjemen grafik, slikar in ilustrator. Sicer pa pri snemanjih zelo rad delam tako, da ni vse vnaprej pripravljeno in je v studiju marsikdo le na obisku, potem pa nastopi kar brez vaje. Zdi se mi, da izdelek tako zveni bolj sveže. Kljub temu pa sem večino gostov precej dolgo in selektivno izbiral predvsem glede na barvo glasu in zgodbo samih komadov. Vsekakor sem vsem sodelujočim izjemno hvaležen, saj je bilo praktično vse posneto z minimalnimi sredstvi in večinoma na prijateljski osnovi. V Mariboru smo tako v Pekarni pri Tadimanu – pevcu in tudi idejnemu vodji top reggae benda Siti Hlapci – v nekaj urah posneli spremljevalne vokale za tri komade. Posnetka, na katerem je tudi sam nastopil kot poseben gost, pa na koncu na albumu nisem uporabil. Včasih pač posnameš več materiala in šele potem ugotoviš, da bi na določen komad bolj sedlo kaj drugega, vendar pa imam še vedno pripravljeno dodatno verzijo Cekinov s Tadimanom, ki jo bom ob prvi priložnosti tudi objavil.

Ta petek ob 23.00 boste v Novi elektroniki na Valu 202 lahko slišali tudi album in o RecycleManu izvedeli še več.
Na albumu je sodelovala tudi tvoja žena Miranda Rumina. Kakšen je njen delež pri nastanku album, poleg tega seveda, da podpira tri vogale pri hiši?

Z Mirando sva tandem tudi v umetniškem smislu, čeprav to ne pomeni, da sodelujeva pri prav vseh projektih. Tokrat je sodelovala predvsem v vlogi fotografinje, saj je kar nekaj fotografij na končni verziji ovitka njeno delo. Kot sem omenil že prej, pa je prišlo tudi do spontanih spremljevalnih vokalov in komad Martin Strel je eden tistih, kjer je barva njenega vokala lepo mehčala moško 'dretje' v refrenih.

Na Facebooku si objavil, da sta imela v tako imenovani vasi miru Auroviolle v Indiji kar nekaj težav s sosedi in malo je manjkalo, pa bi prišlo tudi do fizičnega napada, ki bi se lahko končal z resnimi posledicami. Se bosta tja kljub temu spet vrnila?

O dogodkih v Aurovillu v tem intervjuju ne bi govoril, saj je tema preobširna in preveč kompleksna, da bi jo lahko na kratko korektno in zadostno opisal. Na vsebino tega albuma to dogajanje ni vplivalo, je pa prav zato do izida prišlo nekoliko pozneje kot bi sicer. Ker imamo v Aurovillu svojo hišo, pa se bova tam vsekakor še dogajala.