Reiterjeva ima solistične predstave rada, ker so najbolj iskrene. Foto: Zavod Bunker
Reiterjeva ima solistične predstave rada, ker so najbolj iskrene. Foto: Zavod Bunker
All these apropos (Magdalena Reiter in Katarzyna Chmielewska)
V Sloveniji poljska umetnica ustvarja od leta 2002.

Za solo se je odločila, ker se ji zdi to najbolj iskrena, neposredna in osebna plesna oblika, ki pomeni spopad s samim sabo, pogled v oči svojim strahovom, željam, slabostim in fantazijam, pregled prehojene poti in pogled v prihodnost. Prav solističen nastop avtorju in izvajalcu omogoči tudi odkrivanje novih prednosti, pogled nase z distance, analizo ter ponovno sestavljanje idej in osebnosti.

Sooblikovalci solistične predstave
Pri oblikovanju predstave so sodelovali tudi dramaturg in avtor videa Janez Burger, oblikovalec luči Jaka Šimenc, ki sta tudi ustvarila sceno, avtor glasbe Tomaž Grom, kostumograf Alan Hranitelj in "lastnica glasu" Nataša Matjašec, ki med predstavo govori besedilo. Tega je večinoma napisala Reiterjeva sama, del pa si ga je izposodila tudi iz Alice v čudežni deželi Lewisa Carrolla.

Nagrajenka letošnje Gibanice
28-letna Reiterjeva ima z nastopi že bogate izkušnje, saj je na Poljskem rojena umetnica plesala že v domovini, Nemčiji, Franciji, Belgiji, Angliji, Bosni in Hercegovini, Albaniji, Nizozemskem, Finskem, Češkem, Hrvaškem. V Sloveniji je bila že dvakrat nominirana za povodnega moža, in sicer s predstavama Moment in Forma interrogativa; za slednjo je na festivalu Gibanica 2005 prejela nagrado mednarodne strokovne žirije.

Za svoj poklic se je Reiterjeva usposabljala v Državni baletni šoli v Gdansku in na ustanovi Performing Arts Research and Training Studios v Bruslju. Predstave, ki sestavljajo njej opus, so All these apropos, Between the blessed brackets, Attention, Forma interrogativa in Moment - študija vstavljenega časa. V Sloveniji ustvarja zadnja tri leta.