Instalacija razkriva prisotnost divjih živali v bližini človekovih bivališč ponoči. Krhka struktura mreže oblikuje podobe živali, ki v soju svetlobe oživijo. Tokrat zbrane živali, vrane, veverice in pavi, v krošnjah dreves pripovedujejo zgodbe o ljubezni in zasanjanosti. Kot so za STA povedali pri Svetlobni gverili, je prvotni projekt nastal v okviru omenjenega festivala leta 2015, avtorica pa se je z instalacijo še večkrat predstavila, tudi na Svetlobni gverili leta 2017.

Ob prvi predstavitvi projekta so na spletni strani Svetlobne gverile leta 2015 navedli, da se svetlobna instalacija neposredno dotika pojava prisotnosti divjih živali v mestu. Umetnica jih je upodobila v nizu svetlobnih objektov, s katerimi opozarja na njihovo skrito prisotnost.

Takrat so razkrivali, kaj se v mestu dogaja ponoči, ko vsi spijo. "Ob odsotnosti ljudi si naše ulice in parke takrat prisvojijo tudi številne živali. Človekov življenjski prostor pomeni obilico hrane, zato zavetje v urbanem okolju iščejo tudi bitja, ki jih tam običajno ne pričakujemo: lisice, divji prašiči, srnjad," so zapisali o takrat prikazanih živalih.

Avtorica je navdih za projekt dobila ob obiskih parka pred Fužinskim gradom: "Živali predvsem v nočnem času zapuščajo svoja bivališča na bližnjem Golovcu in se neopazno prikradejo v bližino človeških bivališč. Katja Paternoster s svojim delom tako izpostavlja vprašanje sožitja divjih živali in urbanega okolja. Svetlobnim skulpturam je s pomočjo veščega tridimenzionalnega modeliranja vdihnila življenje, s simbolno gesto umeščanja skulptur v naravo pa obenem obeležila resnične gospodarje konkretnega prostora."

Katja Paternoster je diplomirala na Fakulteti za arhitekturo Univerze v Ljubljani. Poleg arhitekture se ukvarja tudi z ustvarjanjem umetniških prostorskih svetlobnih instalacij, v katerih se izraža njeno raziskovanje lokalne identitete prostora. Njen izrazni medij je svetloba v povezavi s preprostimi materiali. V procesu oblikovanja prostorske instalacije materiali izgubijo svojo prvotno funkcijo, s svetlobo pa oblikovane skulpture postanejo vidne.