»Bom povedal odkrito. Na začetku sem imel Lidl za diskont, v katerem sem slučajno tu in tam kaj kupil, danes pa z ženo kupujeva v Lidlu, tu in tam pa kje drugje. Pred leti so zgradili trgovino v bližini naše hiše in navadila sva se, saj ne marava velikih centrov. Najdeva, kar potrebujeva, blago je kvalitetno. Je najina trgovina,« razloži kupec Jan pred trgovino za Bežigradom.

Foto: MP Produkcija, Marko Pigac
Foto: MP Produkcija, Marko Pigac

Rasli so s kupci, kupci so rasli z njimi

Leta 2007 je trgovsko podjetje Lidl Slovenija pri nas odprlo prvih 15 trgovin. Rasli so s kupci, kupci so rasli z njimi. »Lidl Slovenija je v 15 letih doživel veliko preobrazbo. Danes smo na slovenskem trgu prepoznani kot zaupanja vreden partner, tako za naše kupce kot poslovne partnerje,« je ob 15-letnici Lidla pri nas povedal generalni direktor Ivan Udiljak in dodal, da njihovi izdelki vsako leto prejemajo priznanja kakovosti, predvsem iz skupin pekovskih, mlečnih in mesnih izdelkov in tudi kozmetike. »Vseskozi krepimo tudi ponudbo slovenskih izdelkov. Še posebej smo ponosni na našo blagovno znamko Naše nam paše, kjer združujemo izdelke slovenskega porekla in izjemno prepoznavnost izdelkov butičnih proizvajalcev v projektu Lidlova lojtr'ca domačih. Kot del mednarodne skupine slovenskim dobaviteljem odpiramo tudi vrata v tujino. Samo v koledarskem letu 2021 je 50 slovenskih dobaviteljev na Lidlove police v tujini izvozilo za več kot 48 milijonov evrov svojih izdelkov.«

Prvi brez plastike in pirotehnike

V Lidlu zadnja leta veliko pozornosti dajejo tudi trajnosti in družbeno odgovornim projektom. Bili so prvi trgovec, ki je z blagajn umaknil plačljive plastične vrečke in pirotehniko s polic.

Štiri leta po odprtju prve trgovine so v Lidlu Slovenija zaposlovali 1000 ljudi, danes jih je že več kot 1800. Leta 2017 so prejeli polni certifikat Družini prijazno podjetje. Lidl Slovenija ima danes 63 trgovin in je eno večjih trgovskih podjetij pri nas, v svetu pa je Lidl prisoten v 32 državah in zaposluje 340 tisoč ljudi. »Vse to ne bi bilo mogoče brez zavzetosti in truda naših zaposlenih. Pohvalimo se lahko z izjemnimi rezultati, ki so prepoznani tudi v naši mednarodni skupini. Kot prejemniki certifikata Top Employer Slovenija in Top Employer Europe z različnimi aktivnostmi, programi in stimulativnim plačilom skrbimo za svoje zaposlene,« so povedali v vodstvu podjetja.

Foto: MP Produkcija, Marko Pigac
Foto: MP Produkcija, Marko Pigac

Leta 2016 so kot družbeno odgovorno podjetje pričeli ponosno podpirati Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paralimpijski komite. V Lidlu pa zadnja leta veliko pozornosti dajejo tudi trajnosti in družbeno odgovornim projektom. Bili so prvi trgovec, ki je z blagajn umaknil plačljive plastične vrečke in pirotehniko s polic, hkrati pa so za logistični center pred dvema letoma v Arji vasi prejeli zlati LEED, enega najbolj prepoznavnih okoljskih certifikatov trajnostne gradnje in delovanja.

Foto: MP Produkcija, Marko Pigac
Foto: MP Produkcija, Marko Pigac

Ob vseh dosežkih, certifikatih, nagradah pa se v Lidlu še vedno držijo obljube, ki so jo sebi in kupcem dali pred 15 leti: »Prodajali bomo le to, kar bi tudi sami kupili.« Prav v tem je ključ do uspeha.