Slovenija

Poudarki

  • "Ta kitica sploh ne omenja Slovencev"
  • Poslanci so preveč neenotni
Himna Slovenije je Zdravljica. Odločitev o tem je septembra 1989 sprejela takratna slovenska skupščina. Foto: MMC RTV SLO
       Živé naj vsi naródi, ki hrepené dočakat' dan, da, koder sonce hodi, prepir iz svéta bo pregnan, ko rojak prost bo vsak, ne vrag, le sosed bo mejak!       
 7. kitica Zdravljice, ki se poje kot slovenska himna
VIDEO
Razprava o spreminjanju himne

Dodaj v

Kot himno bomo še peli 7. kitico Prešernove Zdravljice

Bo opozicija zahtevala ustavno presojo zakona?
15. junij 2011 ob 19:53
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

SDS meni, da je samo 7. kitica Zdravljice, ki se jo poje kot slovensko himno, premalo domoljubna. Zato so predlagali, da bi peli kar celo ali vsaj dve kitici. Večina poslancev je to zavrnila.

V slovenski ustavi je kot državna himna zapisana Zdravljica, zakon pa kot himno določa le sedmo kitico te pesmi Franceta Prešerna. Zato je po mnenju SDS-a zakon o grbu, zastavi in himni v neskladju z ustavo, samo besedilo 7. kitice pa se jim zdi tudi preveč internacionalistično in premalo domoljubno.

"Ta kitica sploh ne omenja Slovencev"
Branko Grims
(SDS) je tako aprila predstavil predlog zakona, po katerem bi Zdravljico kot himno v prihodnje na najvišjih slovesnostih izvedli v celoti, v objektivnih okoliščinah v skrajšani, dvokitični različici. Celotna himna bi bila tako po besedah nekaterih poslancev dolga šest minut in pol, kar pa bi bilo po mnenju predlagateljev novele primerljivo s himnami drugih držav.

"Sedma kitica sploh ne omenja slovenskega naroda, ne omenja Slovencev, čeprav je slovenska himna, naša himna," je poudarila Alenka Jeraj (SDS). Majda Potrata (SD) pa je ob tem opozorila, da Prešeren tudi v celotni Zdravljici ni nikjer uporabil besede domovina. Po mnenju nasprotnikov novele bi sicer celotna Zdravljica kot himna lahko vodila v težavno ločevanje izvedbe himne ali zgolj prepevanja pesmi, bila bi tudi predolga, so prepričani.

Poslanci so preveč neenotni
Podvomili pa so tudi o resničnih domoljubnih čustvih, ki naj bi SDS vodile pri spreminjanju tega zakona. "Ne bom si pustil pridigati o domoljubju od nekoga, ki si ne blagovoli niti dvigniti svoje zadnje plati takrat, ko v to dvorano vstopi predsednik države," je dodal Vito Rožej (Zares).

Borut Sajovic (LDS) pa je menil, da si država in himna "tako pregrete politične debate ne zaslužita". Sam ne nasprotuje izboljšanju sicer lepe slovenske himne, vendar se mu za to početje zdi primernejši čas, ko bodo poslanci enotni. "Ko se bomo znali poslušati, lahko ponovno začnemo to debato," je dejal.

Za 32 poslancev, proti 40
Večina poslancev nato ni podprla predlagane novele zakona o himni. Da je novela primerna za nadaljnjo obravnavo, je glasovalo 32 poslancev, 40 pa se jih s tem ni strinjalo. Zato pa je Jakob Presečnik (SLS) predlagal, naj skupina poslancev zahteva ustavno presojo zakona.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
manemebasat
# 15.06.2011 ob 20:51
zivim v tujini in mojim prijateljem ponosno razlagam, kako nasa himna govori o vinu in lepih dekletih ne pa kot vse ostale .... prelivat kri za domovino in podobno sranj%#@&
bob
# 15.06.2011 ob 20:42
Branko je zopet našel eno modro. Najboljša od SDSa je bila imenovanje Brniškega letališča po Pučniku.
Naša himna je super in tudi besedilo 7 kitice je najlepše, ker tukaj zajame France vse narode in vsem želi mir. FANTASTIČNO kaj hočeš lepšega.
juster
# 15.06.2011 ob 20:28
Trenutna himna je super, SDS naj ga neha srat in naj se raje prime pomembnejšega dela.

Naša himna je ena najlepših v svetovnem merilu. In pravi domoljub bi jo z veseljem prepeval ne pa jo pljuval.
ekreme
# 15.06.2011 ob 20:55
to so eni od tistih predlogov, od katerih ni nobene koristi razen skregat narod med seboj. in tile bi vodili državo ?

Recimo NE janšizmu!
fafner
# 15.06.2011 ob 21:28
s kakšnimi kretenizmi se ubadajo teli SDS in posledično poslanci. Ko pa gre za res državotvorne zadeve s pa itak vedno proti. Sej ne morš verjet!
RAAKP
# 15.06.2011 ob 21:19
Tako SDS rešuje krizo v Sloveniji... Ubadajo se s himno... Bojim se, da ne bodo tudi himne ponaredili glede na njihove politične ambicije.
_ps_
# 15.06.2011 ob 21:05
Spet en fantastičen predlog sdsa, ki bo izboljšal gospodarsko stanje v Sloveniji.
wiskii
# 15.06.2011 ob 21:27
In bliža se novi referendum
Abndbn
# 15.06.2011 ob 23:33
Pa tile Grimseki res niso normalni. Imamo najlepšo himno na svetu, besedilo enega najboljših svetovnih pesnikov vseh časov, ki govori o miru v svetu.
Ampak ne - oni morajo še tu drek mešati in narod kregati. Gnilobe nagravžne.
Če ne bi imeli tako prizadetih stališč do določenih tem, bi jih mogoče še volil, tako pa si raje z žlico iztaknem oko kot da grem na volišče, če se ne pojavi neka nova stranka.
KruhTeUbije
# 15.06.2011 ob 23:33
To je naša konstruktivna opozicija...
TineB
# 15.06.2011 ob 22:08
SDS = NE
TineB
# 15.06.2011 ob 22:03
Ma pa kaj še. Nobenega Boga nočem v himni! Religija in država sta ločeni!
TineB
# 16.06.2011 ob 00:06
Res ... 7. kitico Zdravljice za himno nam zavida marsikdo po svetu - ker je miroljubna, odprtega duha, prijateljska, optimistična.

2. kitica je preveč nacionalocentrična, 3. pa sploh ni vredna omembe, ker je totalno agresivna in sovražna.

Raje vidim, da nas imajo tujci glede na himno za prijazne in odprte ter miroljubne in optimistične, kot pa za nacionaliste zagledane same vase (2. kitica) ali pa za agresivneže in sovražno nastrojene ter bojevite (3. kitica).

Grims & Cukjati, izprežita konje.

Res, prav strah me je, kaj bodo vse počeli v naslednji vladi. So sposobni še zaukazat, da si bomo mogli vsi zastave kupit in jih obešat na bajte za praznike. Da ne govorim, da imajo že ideje ukinit 2. januar, 27. april, 31. oktober , 2. maj kot dela proste praznike in jih nadomestiti s Sv. tremi kralji (6 januar), Velikim petkom, Binkoštmi ter Dnevom vstaje slovenske pomaldi (18.julij dan, ko je folk pred Roško protestiral, ko se je začelo sojenje proti JBTZ). Torej s tremi cerkvenimi in enim "pomaldnim" praznikom.
ferit
# 15.06.2011 ob 22:01
...
brate vse ,
kar nas je,
sinov sloveče matere.

Če je gdo kaj bral Prešerna in pravi domoljubi sem prepričan, da ga berete, je to panslavistična simbolika, ki je pri Prešernu zelo pogosta, tudi v Zdravici.

...
Bog našo nam deželo,
Bog živi ves slovenski svet,
...

Dosti možnosti je, da tu ni mišljen SlovEnski svet ampak SlovAnski svet ker takrat ti dve besedi še nista bili ločeni.
XXI
# 15.06.2011 ob 22:58
Nekateri ne marajo Franceta Prešerna, ampak si tega ne upajo povedat.
TineB
# 15.06.2011 ob 22:07
Me že kar skrbi, kake traparije bo sprejemala naslednja desna vlada pod Janšo: menjali nam bodo himno, silili ljudi v registracijo svojih zvez ... Kaj še? Verouk v šole?

Tale SDS čedalje bolj nacionalistična postaja - stranko so uzurpirali desničarski skrajneži. Klerofilna je bila pa že prej. Z avtokratsko tendenco pa tudi.

France Tomšič in Jože Pučnik se v grobu obračata, kaj je iz stranke naredil JJ. Ni skrivnost, da ga nista ravno marala nikoli.
ferit
# 15.06.2011 ob 21:28
SDS se zdi sedanja kitica preve; internacionalistična.
Samo zbral so si pa kitico, ki ima povsej verjetnosti panslavistično sporočilo in ne slovensko kot oni mislijo. :D
KmečkaPamet
# 16.06.2011 ob 08:30
Hm, sj se mi po svoje naš predsednik vlade Pahor kar mal smil, kr poglejte, koalicijski partnerji so gnili, cerkev svetuje nam državljanom da se postimo, v SDS - u bi se z spremembo himne lotili krize.....

Hočem,nočem, se strinjam z trditvijo, da je Pahor, trenutno, najboljši vodja.
rastko
# 16.06.2011 ob 01:43
Naša himna bi lahko bila himna Evrope, himna Sveta, himna Vesolja....
Kvazi patrioti, so pozabili kako so zavozili drzavo v imenu "nacionalnega interesa".
rastko
# 16.06.2011 ob 01:37
Takega neumnega predloga pa ze dolgo ne. Prodane duse bi pa sedaj pridigale o himni in domoljubju. Kaj je bilo ze tisto "nacionalni interes"?
Upam da taki nikoli vec ne pridejo v parlament.
TineB
# 16.06.2011 ob 00:40
Seveda me je strah ... SDS(S) mi je bila nekoč blizu, zdaj so pa povsem zajadrali v neke nacionalistične, klerofilne vode. Ni mi všeč, da se stranka toliko peča s Cerkvijo in njenimi interesi. Daleč stran so od resne in zmerne zahodnoevropske desne stranke. Bolj so podobni vzhodnoevropskim desničarskim strankam, ki so vse po vrsti spečane s Cerkvami.

Janši stranko (glede ustvarjanja politik) vodijo razni Cukjatiji, Grimsi, Tanki, Gorenaki, Černači ... Janša je samo še maskota. Isti princip ima kot Drnovšek: pusti svojim strankarskim kolegom, da delajo kar hočejo - vsak je dobil svoj vrtiček po katerem rije in ima pri tem podporo Janše.
leksem
# 16.06.2011 ob 00:26
Mirnčan, tudi o tvoji objektivnosti bi človek težko govoril. Vsaj glede na dosedanje komentarje si daleč, daleč stran od upoštevanja vredne nepristranskosti.

Sploh pa ne vem, kdo od vaju terja kakršnokoli objektivnost?
Saj nista v vlogi dveh sodnikov, ampak državljanov, ki imata na različnih področjih življenja različne interese in se do napisanih novic na RTV-jevem portalu pač izrekata različno.
juster
# 16.06.2011 ob 01:08
Ne vem zakaj je žalostno da je 2x letno fešta leksem...

Glede na to kako popularna sta štrik in pištola rabijo slovenci več kot očitno še malo več razvedrila, ne pa še dodatno kanonado cerkvenih guilt trip praznikov ki zamorijo heh...

Narod odrašča in odraste tako da se sprijazni sam s sabo in s svojo zgodovino. Ne pa da se na horuk na novo izumi v drugo republiko z novo himno, zastavo, prazniki, poudarkom na novih vrednotah (desnih) etc. etc.

Dokler bo pri naših politikih vladalo prepričanje da so poklicani da po ideološki liniji "popravijo" Slovenijo v naši doloni šentflorjanski ne bo kaj pametnega.
pd
# 16.06.2011 ob 09:31
Konji rumeni ... zdaj bomo še okoli tega imeli en referendu.
leksem
# 16.06.2011 ob 00:44
@da funk: Žalostna resnica je, da veliko Slovencev za novoletne in prvomajske praznike popije toliko alkohola, da potrebujejo dva dneva, torej tudi 2. 1. in 2. 5., da se dokončno streznijo in se naslednji dan lahko spravijo v delovni pogon.

Če za potrditev narodove identitete in rasti zares potrebujemo "Dan vstaje slovenskih pomladi", se strinjam, da bi ga praznovali 18. julija na račun ukinitve enega od že omenjenih "streznitvenih dni".

Če moje mnenje slučajno berejo tudi naši parlamentarni veleumi, jih lepo prosim, da naj pustijo pri miru 31. oktober, praznik reformacije. To ni samo praznik protestantov, ampak je tudi PRAZNIK SLOVENSKEGA KNJIŽNEGA JEZIKA, s pomočjo katerega smo skozi nadaljnja štiri stoletja in pol ohranili svojo identiteto in se uspešno razvijali kot narod na izjemno nemirnem srednjeevropskem stičišču jezikov in kultur.

Prosim vas, da to upoštevate in ohranite 31. oktober, praznik slovenske besede.
Dragoon
# 15.06.2011 ob 22:09
@usb-kljuc8giga

Pa še "In God we trust" na evre? :)

Meni je čisto všeč ta, ki je, edino še primerno bi bilo, da to spet postane Naprej zastave slave.
R2D2
# 15.06.2011 ob 23:04
... in to ZELO
trocki
# 16.06.2011 ob 09:57
Aha, dva človeka v devetnajstem stoletju sta si drznila pisati, saj veste "žive naj vsi narodi" in "alle Menschen werden Brüder", nas pa moti, ker menda v himni ni Slovencev. A nihče ni ponosen na to, da je bil poleg Beethovna to bil Prešeren?
Ja, to je pa res nekaj posebnega. Saj tudi v grbu ni Slovencevi, pa v zastavi. Vraga, tudi država se imenuje SLovenija in ne Dežela Slovencev.
R2D2
# 15.06.2011 ob 23:06
Pa je navadni poslanec spec. stranke sploh bil na delavnem mestu ?
in to ni njegova vila v Rožni dolini
R2D2
# 15.06.2011 ob 23:02
trotli rumeno-belo p....
ŽanLuka
# 16.06.2011 ob 12:15
Predlog je dober.
Zdravko Vatovec
# 16.06.2011 ob 11:53
Bilo je pred koncertom treh predsednikov v Trstu pred par leti ali kaj. Ker je bilo očitno, da gre najprej za samopromocijo tržaškega župana Dipiazze in - še huje - za bruseljski milijon ali dva, se več ne spominjam, ki jih lahko dobi organizator (Mutijeva žena oz. njen Ravenna Festival) - če spravi skupaj koncert predsednikov sosednih držav: zadeva je na daleč smrdela po tem, da si sposojajo naivne Balkance. In sem tedaj napisal ostro pismo na Delo.- Zadeva je seveda tekla dalje, saj je prišla v javnost, ko je bila že visoko organizirana.-
Ker je iz člankov v Piccolu kazalo, da bodo zaigrali himne v redu italijanska- hrvaška- slovenska na koncu (v italijansko-slovenskem Trstu...), sem šel v Trst poslušat (karte so bile razdane/razprodane precej dni prej).

Himne so zaigrali v korektnem vrstnem redu: italijanska - slovenska - hrvaška.
In tu se je pokazal problem slovenske himne v vsej svoji majhnosti, kratkosti dobesedno:

SLOVENSKA HIMNA JE BILA STISNJENA
MED TRI/ŠTIRI KITICE ITALIJANSKE IN
VSAJ ŠTIRI/PET KITIC HRVAŠKE.

TAKOREKOČ
RAZEN SLOVENCEV JE NIHČE NI OPAZIL.
KER JE NI MOGEL: NOBENIH POSEBNIH ZNAKOV/signalov OB PREHODU
OD ENE K DRUGI OZ. K TRETJI HIMNI.

Ker ni dvoma, da je problem kratkosti slovenske himne bil opažen
na raznih mednarodnih prireditvah in ne dvomim, da je bilo nanj tudi opozorjeno,
je toliko bolj nerodno, da se v teh dvajsetih letih niso poslanci za zadevo resno pobrigali.

Problem je tisti Bog, ki naj obvarje Slovenke rožice itd. Prava nesreča. In nikakor ne samo "ideološka" ali etnološka.
Poglejmo, kaj storiti:
Prvič: Ključna kiticA je nadvse inteligentna in nadarjena obdelava neke hrvaške/srbske verzifikacije; poklicni to še kako dobro vedo.
Drugič: Italijani so leta 1947 ob sprejemanju republiške ustave tudi pokrpali štorasto verzificiranje nekega Mamelija izpred tedanjih sto let.
Tretjič: KER DRŽAVA ZNIŽUJE PRORAČUN ZA KULTURO,
NAJ RAZPIŠEJO NATEČAJ ZA POPRAVILO VERZA (MORDA ŠE KATEREGA):
NI DVOMA, DA SE BODO LAČNI PESNIKI Z VESELJEM LOTILI DELA.
IMAMO JIH DOVOLJ IN DOVOLJ DOBRIH,
DA BODO DELO PROFESIONALNO OPRAVILI...
papiga
# 16.06.2011 ob 11:44
Vanek vrag vzpodbuja in buri domišljijo,je igriv, ustvarjalen, bog pa le nekaj grozi in zahteva klačeplazenje.
papiga
# 16.06.2011 ob 11:43
Obsidijan to sploh ni daleč od tistega kar si razni Cukjatiji želijo. Če si pred leti spremljal razpravo o odvzemu pravic do umetne oploditve samskim ženskam, si lahko slišal, da obstaja možnost uvoza sperme in s tem mešanja ras. Avtor Bručan, minister v Janševi vladi in Cujkati. Tako da, da do takega ukaza ne pride, je samo tehnično vprašanje, nimajo oblasti in verjetno ne vejo, kako to izvesti in nadzorovati. Da pa o tem ne sanjajo, ti ne sanjaj.
Vanek
# 16.06.2011 ob 11:12
TineB
15. junij 2011 ob 22:03

Ma pa kaj še. Nobenega Boga nočem v himni! Religija in država sta ločeni!
A da je vrag v himni pa nobenega ne moti??
papiga
# 16.06.2011 ob 11:40
In Janša je včeraj Hrvatom zatrdil "SDS nismo nacionalisti", zdaj bi pa spreminajl himno, zato ker ni nacionalistična in ker časti vse narode, ne pa posebej Slovenskega. O ti beda pritlehna. Da bi 6,36 minute nekdo stal in poslušal himno. Na nogometni tekmi recimo.
Ali pa pri državniškem obisku? Pri podelitvi medalj ali pa na proslavi? Eni so resnično naravno zadrgnjeni.
Obsidijan
# 16.06.2011 ob 10:09
Ja, nujno peto kitico (o Slovenkah) in z ustavnim zakonom prepovedat občevanje z vsemi drugimi. (Pa tudi sanjarjenje o njih... pa prepovedat vse tuje erotične vsebine in zaklenit internet)
Seveda tudi prepovedat turistke, turizem Slovenecev v tujini, in največji greh, Erazmus izmenjave.
kralj matjaž
# 16.06.2011 ob 10:03
Slovencem manjka patriotizem in nacionalizem. Prav je, da se to poskuša spremenit. ampak očitno Jugonostagikom ne odgovarja, da bi naša himna slavila nas.
leksem
# 16.06.2011 ob 01:02
Popravljam svojo napako:
... in se O napisanih novicAH na RTV-jevem portalu pač izrekata različno.
Zdravko Vatovec
# 16.06.2011 ob 13:52
- tISTI, KI BI SE RADI ŠE MALCE informirali o slo himni, naj na
Društvu prevajalcev si naročijo za 2.2€ zbornik o pravajanju literature med narodi Jugoslavije, kjer je Potokar opozoril na prvotni izvor Zdravljice.
-Zdi se, da je tudi Jovan Jovanović Zmaj prepesnil isto izvorno besedilo ali pa Prešernovo
- Pravilen naslov je Zdravljica: zaradi Prešerna, ki je ta naslov nazadnje uporabil in ker si je besedo verjatno sam skoval; "Zdravica" je beseda hrvaškega izvora, v slovenskem pisanju jo je prvi uporaBIL menda Pohlin ali neki drugi literat tistih časov, na kar me je opozorila/izbrskala cenjena sodelavka Ramovševega inštituta pred nekaj leti: v Ljubljano hodim tako poredko, da ji litra zdravilne malvazije in litra zdravega refoška še vedno nisem nesel - in se srčno opravičujem.
-"sdravizza" se uporablja v italijanščini (a verjetno samo v akademskih krogih v Rimu) že od časa Accademia della crusca (˝= A. za otrobe), 16. stol., kjer so potem, ko so otrebili tujke, prirejali sdravizzo - uvoženo iz Dalmacije skupaj z dalmatinskim vinom.
-vredno je vzeti v roke Goethejeve pesmi in sicer Ergo bibamus, ki je skoraj banalna študentska popevka v primeri s humanističnimi in političnimi obzorji Prešernove Zdravljice.
usb-kljuc8giga
# 15.06.2011 ob 20:53
Se strinjam, da so v vsesplošne krize (moralne, gospodarske..) ni glih najboljši čas za spremembo himne.
Sicer pa je res, da omenjena kitica ni tako zelo slovenska, bi bila pa primerna za hinmo OZN recimo. Pa bolj hipijevska je :)

Primernejši bi bili prva

Komu najpred veselo
zdravljico, bratje, čmo zapet?
Bog našo nam deželo.
Bog živi ves slovenski svet.
Brate vse, kar nas je
sinov slovenske matere!


Tu dejsnsko poveličuje naš narod, komu naj najprej zapojemo zdravljivo?-naši deželi!

in ta

Mladen'či, zdaj se pije
zdravljica vaša, vi naš up!
Ljubezni domačije
noben naj vam ne usmrti strup;
ker po nas
bode vas

jo srčno branit' klical čas!

medtem ko je

V sovražnike `z oblakov
rodu naj naš'ga trešči grom!
Prost, ko je bil očakov,
naprej naj bo Slovencev dom;
naj zdrobe
njih roke
si spone, ki jim še teže


zveni preveč bojevito, je preveč uporniška za obdobje miru
da funk
# 16.06.2011 ob 00:21
Še to; kaj bi pa bilo narobe z ''Dnevom vstaje slovenskih pomladi''?

Oz., kaj temu dnevu manjka, da doseže superiornost velikanskih kozmičnih slovenskih praznikov 2.1 ter 2.5?
da funk
# 16.06.2011 ob 00:19
TineB, tebe je predvsem strah.

Levičarski strah ti govori, da je narobe, če v himni omenjaš oz. poveličuješ domovino (točno, mati je samo ena).
Važno, da tujci v zdajšnji himni vidijo odprtost, prijateljstvo buci, buci...

Presekej drek;
himna je naša stvar, poje Slovencem, kaj si o njej mislijo tujci je čist brezpredmetno (le koliko narodov v svetu se poleg hlapčevskih Slovencev še sprašuje, kakšno himno ima, če je všečna sosedom...)

Verski prazniki se dodatno ne potrebujejo vzpostavljat, da daš pa na drugi strani primerjavo z 2.1 ter 2.5, ki jih pa ne praznuje nihče na svetu (ki med drugim tudi nam ne pomenijo absolutno nič - hm, bebava posebnost Slovenije) in v svetovnem merilu pomenijo še manj kot raznorazni binkošti, si pa pokazal ne samo svojo nerazgeldanost ampak tudi zamegljen razum.

Drži se homoseksualnih tem, tam si argumentiran-
MIRNČAN
# 16.06.2011 ob 00:12
Tine ti nisi objektiven zato so tvoji komentarji brez teže. Proti JJ si sam zato ker napsprotujejo družinskemu zakoniku. In ta nekonstruktivnost je smešna. Pač povem ti da nisem tolk naiven.
Bik
# 15.06.2011 ob 21:55
Same prodane duše. In to naj bi bili Slovenci

Nima besed.
sioxxos
# 15.06.2011 ob 20:37
dokler mi ne bo ponujena boljša alternativa kot SDS, jih bom volil... in trenutno so vse ostale opcije zame z naskokom slabše... sploh na strani t.i. levice...

a podajanje takšnih predlogov v času, ko se nam sesuva gospodarstvo in imamo najbolj nesposobno in kriminalno vlado od nastanka samostojne Slovenije ter ko nam vsi gospodarksi kazalci kažejo na nadaljevanje krize... je butastno in nepotrebno...
kuruc
# 15.06.2011 ob 21:51
Sramota za parlament in stranko ZARES.

Ne spomnim se točno ali je bil Kek ali Rože, ki je obrazložil svoj glas ali glas stranke. Da ne bodo glasovali za, zato ker je predlog prišel iz stranki, ki ni dvignila svojih zadnic , ko je v parlament stopil predsednik države.

Kakšno zvezo ima drugorazredni predsednik določene skupine državljanov z Slovensko himno.

Gnusijo se mi taki ritolizniki!
leemoon
# 15.06.2011 ob 21:27
Redko se strinjam s SDS ampak pri himn imajo čist prav.Sam bi sicer raje videl da bi bila himna Naprej zastava slave ali pa pesem Slovenec sem,ki izražata več nacionalnega duha,kar bi himna morala izražati.Vprašanje pa je če ma po 20 letih smisel (tud zaradi razpoznavnosti SLO)menjat simbole države.Če že, bi moral spremenit zastavo ,ki ne izraža staroslovenskih barv, pa še velikokrat jo zamenjujejo z rusko.
viljam_s
# 15.06.2011 ob 20:13
Ja se strinjam
Moški bi lahko peli tisto o ženskah in ženske tisto o moških. Mislim, da bi bilo to prav fejst:
MIRNČAN
# 15.06.2011 ob 20:25
Sicer mal smešen ampak se strinjam s predlogom.
Kazalo