Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.

Nadvoz nad Dunajsko cesto sodi v okvir gradnje novega Potniškega centra Ljubljana in okoliške infrastrukture. Čez ta nadvoz dnevno vozi kar 400 potniških in tovornih vlakov, čezenj potekajo štirje tiri, po novem bosta na razpolago le še dva.

Primož Kokalj s Slovenskih železnic je poudaril, da bo propustnost nadvoza bistveno zmanjšana.

Sorodna novica Nov vozni red vlakov, številne spremembe

Zaradi tega bodo nekateri vlaki na gorenjski in kamniški progi namesto na glavni železniški postaji ustavljali na stari postaji v Šiški za pivovarno Union in se tako izognili prečkanju nadvoza. Ob konicah bodo še vedno ustavljali na glavni postaji.

"Na progi Jesenice–Kranj–Ljubljana bo od 49 vlakov na tej postaji imelo začetno oziroma končno postajo osem vlakov. Vsi preostali bodo stali na glavni železniški postaji. Na progi Kamnik–Domžale–Ljubljana Šiška bo od 48 vlakov to postajo kot začetno ali končno uporabljalo 19 vlakov," je naštel direktor železnic Dušan Mes.

Na postaji v Šiški bo zato na 15 minut na razpolago mestni krožni avtobusni prevoz. Za potnike v smeri proti Obali bodo uvedli nekatere nadomestne avtobuse. Nov režim z obilo zamudami bo v veljavi leto dni.

Na vlakih pa bo po novem osebje v novih uniformah v temnomodri barvi, ki bodo po 30 letih zamenjale v petrolejsko zelene.

Sorodna novica Kako so videti nove delovne uniforme Slovenskih železnic