65 odstotkov tistih, ki so se odzvali na zloženko, je slogan oz. promocijsko akcijo ocenilo kot pozitivno. Foto: MMC RTV SLO
65 odstotkov tistih, ki so se odzvali na zloženko, je slogan oz. promocijsko akcijo ocenilo kot pozitivno. Foto: MMC RTV SLO

Urad je gospodinjstvom v začetku julija poslal zloženko, v kateri je predstavil tržno znamko I feel Slovenija, in ljudi pozval, naj povedo svoje mnenje o akciji. Prispelo je več kot 12.000 odgovorov, od tega 4.700 mnenj in več kot 1.800 predlogov, 65 odstotkov vseh odgovorov pa je bilo pozitivnih, je pojasnil Anže Logar, direktor urada.

Negativnih odzivov na znamko je bilo 16 odstotkov, 19 odstotkov ljudi, ki so se odzvali vabilu, pa se jih ni izrecno opredelilo o znamki, še pojasnjuje Logar. Ti so večinoma predlagali manjše spremembe ali dopolnitve grafične oblike znaka ali jezika.

"Tisti, ki so z znamko zadovoljni, menijo, da ta izboljšuje prepoznavnost Slovenije v svetu. Je preprosta, jedrnata, izraža nacionalno zavest in daje turistom občutek gostoljubne države. Všeč jim je tudi barva znamke, saj poudarja naravo in čisto okolje," je pojasnil direktor urada in dodal, da tiste, ki jim znak I feel Slovenija ni všeč, moti predvsem to, da je slogan v angleščini, oblika in sporočilo znamke.

Urad vlade je po besedah Logarja s temi mnenji želel preveriti ustreznost svojih dozdajšnjih aktivnosti in načrtov. "Izsledki izraženih mnenj in predlogov državljank in državljanov pritrjujejo našim dosedanjim aktivnostim pri promociji znamke I feel Slovenija," je še ocenil Logar.