Sebastian Vettel je z neupoštevanjem moštvenih ukazov na nedeljski dirki za VN Malezije, vsaj tako se zdi, izgubil veliko simpatij. Foto: EPA
Sebastian Vettel je z neupoštevanjem moštvenih ukazov na nedeljski dirki za VN Malezije, vsaj tako se zdi, izgubil veliko simpatij. Foto: EPA

Če hočeš trikrat ali štirikrat osvojiti naslov svetovnega prvaka, moraš biti sebičen. Ti fantje imajo velik 'ubijalski nagon' - včasih ne morejo slediti svojim možganom in sledijo svojemu nagonu. To je tudi Vettlov ključ do uspeha in tega ne more spremeniti nihče - ne moštveni kolega ne vodja ekipe.

Gerhard Berger
Gerhard Berger in Sebastian Vettel
Gerhard Berger, velik prijatelj pokojnega Ayrtona Senne, Sebastiana Vettla pozna zelo dobro, saj je bil med letoma 2006 in 2008 50-odstotni lastnik ekipe Toro Rosso, za katero je takrat dirkal Nemec. Takole sta se 14. septembra 2008 v Monzi skupaj veselila Vettlove prve zmage v formuli ena. To je za zdaj edina zmaga Tora Rossa. Foto: EPA
Malezija pripadla Sebastianu Vettlu

Razplet dirke za VN Malezije še vedno buri duhove. Trikratni svetovni prvak Vettel je v 46. krogu, kljub drugačnim moštvenim ukazom, prehitel ekipnega kolega Marka Webbra in poskrbel za val ogorčenosti - ne le pri privržencih formule po vsem svetu, temveč predvsem pri Webbru samem, ki je bil po dirki vidno razočaran in že premleva o prihodnosti pri ekipi avstrijskega milijarderja Dietricha Mateschitza, ki v Vettla vlaga že vse od Nemčevega 13. rojstnega dne.

Coulthard: Ekipe nočejo mevž
Na dogodke z dirke za VN Malezije se je v kolumni na BBC-ju odzval tudi nekdanji dirkač David Coulthard. Priljubljeni Škot je izrazil svoje mnenje o hladnih pogledih med Vettlom in Webbrom, dotaknil se je tudi Mercedesovih dirkačev, Lewisa Hamiltona in Nica Rosberga. Med drugim je zapisal: "Vsaka ekipa si želi preglavice zaradi dveh dirkačev, ki se borita za zmago. Nočejo mevž. To je pač problem, ko imaš v ekipi dva zelo hitra dirkača - enostavno se moraš spopasti s tovrstnimi težavami."


Watson: Denarna kazen nesmiselna

"Edini ukrep, ki se mi zdi smiseln, je, da bi morali v moštvu Sebastiana suspendirati za eno dirko. Osvojenih točk ne moreš vzeti več nazaj in jih dati Webbru. Ta dirka je zdaj že preteklost in Sebastian je s sedmimi dodatnimi točkami veliko pridobil. Denarna kazen bi bila popolnoma nesmiselna, edina prava kazen bi bila, da bi ga suspendirali," je na radijskih valovih BBC-ja dejal Watson, ki je v svoji karieri na dirkah formule ena 20-krat stopil na oder za zmagovalce, leta 1982 je svojo najboljšo sezono končal na 3. mestu.

Horner mora pokazati, kdo je glavni
Skoraj nemogoče je pričakovati, da bodo pri Red Bullu suspendirali nemškega dirkača. "Prepričan sem, da bi dirkača, ki bi pri drugi ekipi ignoriral ukaz, doletel suspenz, morda celo odpust," je povedal 66-letni nekdanji dirkač in poudaril, da mora vodja moštva Christian Horner udariti po mizi in Vettla opomniti, kdo je glavni. "Če Horner v ekipi ponovno ne uveljavi svoje avtoritete, ki si jo je Vettel na dirki popolnoma podjarmil, potem v moštvu nima takšne vloge, kakršno bi moral imeti," je še dodal Watson.

Berger: Za naslov moraš biti sebičen
O zloglasnem Vettlovem napadu na Webbra in prehitevanju za zmago se te dni krešejo različna mnenja. Številni so prepričani, da bi moral Nemec upoštevati moštvene ukaze, drugi so mnenja, da je aktualni svetovni prvak storil pravilno. Spet je na površje privrela zloglasna dirka v Zeltwegu iz leta 2002, ko so pri Ferrariju ukazali Rubensu Barrichellu, da prepusti zmago Michaelu Schumacherju, kar nekaj privržencev kraljice motošporta je vleklo vzporednice z dogodki v Sepangu. Nekdanji dirkač Gerhard Berger je jasen: "Če hočeš trikrat ali štirikrat osvojiti naslov svetovnega prvaka, moraš biti sebičen."

"Ti fantje imajo velik 'ubijalski nagon' - včasih ne morejo slediti svojim možganom in sledijo svojemu nagonu. To je tudi Vettlov ključ do uspeha in tega ne more spremeniti nihče - ne moštveni kolega ne vodja ekipe," je za BBC-jev radio sklenil 53-letni Avstrijec, ki je v formuli ena med letoma 1984 in 1997 vozil za ATS, Arrows, Benetton, Ferrari in McLaren.

Če hočeš trikrat ali štirikrat osvojiti naslov svetovnega prvaka, moraš biti sebičen. Ti fantje imajo velik 'ubijalski nagon' - včasih ne morejo slediti svojim možganom in sledijo svojemu nagonu. To je tudi Vettlov ključ do uspeha in tega ne more spremeniti nihče - ne moštveni kolega ne vodja ekipe.

Gerhard Berger
Malezija pripadla Sebastianu Vettlu