Lewis Hamilton med testiranjem mercedesa F1 W10 EQ Power+ v Barceloni. Foto: Reuters
Lewis Hamilton med testiranjem mercedesa F1 W10 EQ Power+ v Barceloni. Foto: Reuters

Gumarski gigant iz Milana, ki je od leta 2011 edini dobavitelj gum v kraljici motošporta ‒ predtem je nazadnje v formuli ena sodeloval davnega leta 1991, ko je s svojim proizvodom zalagal 4 od 18 moštev ‒, je za novo sezono ustvaril gume s tanjšo kotalno površino.

Tovrstne gume so v formuli ena uporabljali že na treh dirkah lanske sezone (VN Španije, VN Francije in VN Velike Britanije), ustvarjene pa so bile predvsem z namenom, da zmanjšajo pregrevanje med dirko in t. i. mehurjenje.

Toda Hamilton z omenjenimi gumami ni pretirano zadovoljen, po njegovem mnenju so enostavno pretrde. Svoje mnenje je izrazil tudi z videoposnetkom na Instagramu, na katerem se njegov pes Roscoe igra z eno izmed novih gum, posnetek pa je pospremil s tekstom: "Roscoe pregleduje gume. Da, strinja se, da so pretrde za ugriz."

Kaj vas zanima? Moje mnenje o gumah? Pravzaprav o njih nimam dobrega mnenja, zato bi bilo najbolje, da ostanem tiho.

Lewis Hamilton

Z novo sezono tudi nove oznake gum
"Kaj vas zanima? Moje mnenje o gumah? Pravzaprav o njih nimam dobrega mnenja, zato bi bilo najbolje, da ostanem tiho," je dejal petkratni svetovni prvak in nadaljeval: "Z novo sezono prihajajo tudi novi izzivi. Vsekakor se bo letos na nove gume navaditi teže kot lani." V novi sezoni bodo sicer nove tudi oznake gum. V prejšnjih sezonah so sedem gum glede na trdoto ločili po barvah, v novi sezoni se bodo ločile z oznakami: od C1 do C5, pri čemer je C1 najmehkejša različica gume, C5 pa najtrša. "Imamo različne oznake gum. C5, C4, C3, C2, C1. Zame to predstavlja še večjo zmedo od barv, ki smo jih imeli predtem. Toda na vse skupaj se bomo pač morali navaditi," je še povedal Hamilton.

Potrudil se bo po najboljših močeh
Med zimskim testiranjem v Montmelu pri Barceloni Hamilton še ni našel pravih občutkov v novem dirkalniku mercedes F1 W10 EQ Power+. "Po mojem mnenju je Valtteri (moštveni kolega, op. a.) med testiranjem veliko bolj užival z novimi gumami. Tudi jaz jih bom sčasoma sprejel. Med testiranjem sem večinoma dirkal s polnim rezervoarjem goriva in po navadi prav zaradi tega občutek na progi ni najboljši. Vseeno smo vsi v istem položaju, nove gume bom skušal razumeti po najboljših močeh," je sklenil prvi dirkač Mercedesa.

Barvne oznake Pirellijevih gum. Foto: Reuters
Barvne oznake Pirellijevih gum. Foto: Reuters

Isola: Gume se najbolje obnesejo sredi dneva
Oglasil se je tudi športni direktor Pirellija Mario Isola, ki je vesel kakršne koli povratne informacije. Pojasnil je, da novi tehnični predpisi glede aerodinamičnosti znatno vplivajo na uravnoteženost dirkalnika, in poudaril, da morajo ekipe bolide dodatno izboljšati, če želijo kar najbolje izkoristiti nove gume. "Tanjša kotalna površina varuje pred pregrevanjem in mehurjenjem gume. Lahko sicer povzroči tudi zrnjenje, še posebej v hladnejših razmerah, denimo v jutranjih urah ali pozno popoldne. Najbolje se obnesejo sredi dneva. Z Lewisom se bom moral pogovoriti na štiri oči, poskušal bom ugotoviti razlog, zakaj je z novimi gumami tako nezadovoljen," je povedal Isola.

Naslednja postaja: Melbourne
Nova sezona formule ena, 70. zapovrstjo, se bo začela v Melbournu, kjer bo v petek, 15. marca, ob 2. uri zjutraj na sporedu prvi prosti trening pred dirko za VN Avstralije. Lansko avstralsko preizkušnjo je dobil Sebastian Vettel pred Hamiltonom in Kimijem Räikkönenom.