Fernando Alonso se je po petih neuspešnih sezonah pri Ferrariju odločil poiskati nove izzive pri McLarnu, ki pa mu za zdaj ne kaže najbolje. Toda tudi Red Bullu na lanskih testiranjih ni kazalo najbolje, pa je bil potem ob Mercedesu edino moštvo, ki je uspelo dobiti dirko. Foto: McLaren
Fernando Alonso se je po petih neuspešnih sezonah pri Ferrariju odločil poiskati nove izzive pri McLarnu, ki pa mu za zdaj ne kaže najbolje. Toda tudi Red Bullu na lanskih testiranjih ni kazalo najbolje, pa je bil potem ob Mercedesu edino moštvo, ki je uspelo dobiti dirko. Foto: McLaren

Fernando je zadnje mesece komaj čakal, da prvič sede v novi dirkalnik. Prvi vtisi sicer niso najboljši, a je zadovoljen.

Matt Morris, vodja inženirjev pri McLarnu
Jenson Button
Jenson Button si je z zelo dobrim zadnjim delom lanske sezone izboril dirkaški sedež ob Alonsu. Britanec bo za moštvo iz Wokinga letos dirkal že šesto sezono. Doslej je najboljše rezultate nizal leta 2011, ko je svetovno prvenstvo končal na drugem mestu. Foto: McLaren


Moštvo iz Wokinga na prvih zimskih testiranjih v Jerezu ni blestelo. Dirkalnik MP4-30 je bil večji del štiridnevnih testiranj parkiran v garaži, Britanci so imeli težave predvsem z zanesljivostjo Hondinega pogonskega sklopa.

Vseeno so pri McLarnu kljub kar konkretnemu zaostanku za tekmeci optimistični pred naslednjimi testiranji v Barceloni. Še posebej zaradi dejstva, da rezultati na testiranjih niso bili odločilni, saj tudi sami niso v polnem obsegu preizkusili novega Hondinega motorja RA615H.
McLarnova dirkača precej zaostala
V Jerezu so se najbolj izkazali pri Ferrariju. Moštvo iz Maranella je bilo najhitrejše na treh od štirih dni testiranj, Kimi Räikkönen je odpeljal tudi najhitrejši krog. Od 16 dirkačev sta se najslabše odrezala prav McLarnova. Jenson Button je bil za 6,8 sekunde počasnejši od Räikkönena, Fernando Alonso za 14,7 sekunde. "Trenutno testiranj še ne izvajamo s polno močjo," je za BBC povedal Morris. "Lepo bi bilo, če bi se na lestvici uvrstili višje, a na voljo imamo več simulacijskih orodij. Dobro vemo, kje smo trenutno v razvoju in glede učinkovitosti."
Alonsova motivacija na zelo visoki ravni
Poleg precej počasnejših krogov sta jih McLarnova dirkača v razmiku štirih dni odpeljala tudi daleč najmanj. Medtem ko sta mercedesa prevozila kar 515 krogov, druga moštva pa v povprečju po 286, jih je McLaren opravil zgolj 77. Vseeno je Morris prepričan, da bo njegova ekipa zmožna dosegati rezultate s konca lanske sezone - Button je s 4. in 5. mesti pridno nabiral točke - ko bo rešila težave z zanesljivostjo pogonskega sklopa. "Moramo odpraviti vse težave, ki smo jih opazili med testiranjem. Če jih odpravimo, ne vem, zakaj ne bi dosegali podobnih rezultatov kot ob koncu lanske sezone," je dodal Morris.
Za konec se je dotaknil še dvakratnega svetovnega prvaka Alonsa, ki se je Britancem pridružil v želji po osvojitvi tretjega naslova v kraljici motošporta. "Fernando je zadnje mesece komaj čakal, da prvič sede v novi dirkalnik. Prvi vtisi sicer niso najboljši, a je zadovoljen. Mislim, da bo ekipo dvignil na naslednjo raven. Njegova raven motivacije, ko je v garaži ali v simulatorju, je izjemno visoka, zaradi česar se vsi še dodatno potrudijo."

Fernando je zadnje mesece komaj čakal, da prvič sede v novi dirkalnik. Prvi vtisi sicer niso najboljši, a je zadovoljen.

Matt Morris, vodja inženirjev pri McLarnu