
Britanec je po dolgih (in uspešnih) letih zapustil Mercedes in se podal v Maranello. Tifosi so dobili novega junaka, sedemkratnega svetovnega prvaka, sinonim za uspešnost. A za zmagovanje je v formuli ena potrebno veliko več kot zgolj surovi dirkaški talent.
Morate razumeti, da smo v dirkalnikih pod velikim pritiskom. V vročici boja nikoli ne boste dobili najbolj miroljubnih sporočil.
Hamilton zagotovo še ni izgubil ostrine, čeprav šteje že 40 pomladi. Je eden najboljših dirkačev v zgodovini tega športa, sposoben je zmagovati in se celo spustiti v boj za rekordni osmi naslov prvaka. Vseeno pa bo za pravi preboj med najboljše potrebno še kar nekaj časa.
Niti trenutek udobja v dirkalniku
Glavni razlog za nihajočo formo na začetku novega poglavja njegove kariere je dirkalnik ferrari SF-25. Kot je sam poudaril, mu največ preglavic povzročajo nastavitve dirkalnika, iz katerega na limitu preprosto ne zna iztržiti maksimuma. Lep dokaz je letošnja dirka v Savdski Arabiji, kjer je bil izdatno počasnejši od moštvenega kolega Charlesa Leclerca, za katerim je na koncu zaostal več kot pol minute. Po dirki je priznal, da se niti za trenutek ni počutil udobno v dirkalniku, čeprav je z njim mogoče doseči veliko več, kar je s tretjim mestom dokazal Leclerc. "Težava torej ni v dirkalniku. Res ne vem, zakaj se tudi jaz ne počutim tako dobro v dirkalniku, kot se on," je po dirki dejal vidno razočarani Lewis, ki na prvenstveni lestvici zaseda skromno 7. mesto z 41 osvojenimi točkami.

S ferrarijem se uči dirkanja na novo
Ni skrivnost, da se mercedes, s katerim je Hamilton nanizal večino od svojih 105 zmag, zelo razlikuje od ferrarija. Niti ni skrivnost, da Hamilton že skoraj dve desetletji svoje odlične predstave stavi na zelo pozno in močno zaviranje pred zavoji, kar mu s ferrarijem SF-25 nikakor ne uspe. Z mercedesom se je v takšnih razmerah zanašal na podkrmarjenje dirkalnika, ferrari pa ga zdaj pri izhodih iz zavojev preseneča s prekrmarjenjem. Velike težave mu povzroča drugačen zavorni sistem, s katerim se mora naučiti zavirati nekoliko prej, kot bi si želel, kar je po vseh letih točno določenega načina dirkanja zelo težko. Mučijo ga tudi nepričakovani sunki navora, ko zavira s pogonskim sklopom (dvigovanje noge s pedala za plin), česar, kot je priznal, v mercedesu praktično nikoli ni počel. Pri Ferrariju se zimzeleni veteran tako rekoč uči dirkati znova in pot do uspeha bo očitno še dolga.
Kulturni šok za Britanca v italijanskem moštvu
Edina svetla točka letošnje sezone je zmaga na sprintu v Šanghaju, precej več je temnejših lis. Med drugim tudi kulturni šok, ki ga Britanec doživlja v italijanskem moštvu. Če je Mercedes pod taktirko prekaljenega Tota Wolffa deloval kot dobro naoljen stroj, je pri Ferrariju ravno nasprotno. Wolff je s svojo ekipo odlično vodil Mercedesovo barko po razburkanih valovih formule ena, skoraj vedno je izbral najboljšo strategijo, pripravljen je bil na vsak mogoči scenarij, skupaj s sodelavci je v kritičnih trenutkih sprejemal hitre in prave odločitve. Pri Ferrariju Hamilton tega ni deležen. Letos si je italijansko moštvo privoščilo blamažo z dvojno diskvalifikacijo na VN Kitajske, kako nemočni so pri sprejemanju hitrih odločitev, pa kaže tudi nedeljski zaplet med dirko v Miamiju, ko je Hamilton s hitrejšimi gumami kar tri kroge vozil za Leclercom in po radijski zvezi bentil, zakaj Monačanu ne naročijo, naj ga spusti predse.
V treh krogih, med katerimi so pri Ferrariju premlevali vse mogoče scenarije, je srednje trdo različico gum po dirkanju v umazanem zraku že tako obrabil, da je izgubil praktično vse možnosti, da bi ujel Kimija Antonellija na šestem mestu. Na koncu se je moral zadovoljiti z osmim mestom in sarkastičnimi pripombami, namenjenimi dirkaškemu inženirju Riccardu Adamiju.
Imaš vse podatke, odloči se hitro!
"Pred seboj sem videl mercedesa, razmišljal sem, da bi se morda lahko povzpeli na šesto mesto ali kaj podobnega. A v krogih, potem ko sem obtičal za Leclercom, sem izgubil veliko časa. Imel sem priložnost, vendar odločitev po radijski zvezi ni prišla dovolj hitro. Z nikomer nimam težav, ne z ekipo ne s Charlesom, a menim, da bi se lahko bolje odrezali," je po dirki povedal Hamilton in poudaril, da s sarkastičnimi pripombami po radijski zvezi ni želel nikogar ujeziti oziroma užaliti. "Da, delno so bile pripombe sarkastične, vendar morate razumeti, da smo v dirkalnikih pod velikim pritiskom. V vročici boja nikoli ne boste dobili najbolj miroljubnih sporočil. Sploh ni bila jeza, želel sem le, da se odločitev sprejme hitro! Tam sediš na sedežu, pred seboj imaš ekran z vsemi podatki, odloči se hitro!"
Dobrodošel pri Ferrariju, Lewis.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje