Iglesias je španska medijska podjetja kritiziral zaradi pomanjkanja vizije v letih pred krizo in jih pozval, naj se obrnejo k novim tehnologijam. Foto: EPA
Iglesias je španska medijska podjetja kritiziral zaradi pomanjkanja vizije v letih pred krizo in jih pozval, naj se obrnejo k novim tehnologijam. Foto: EPA

Španski mediji so od začetka gospodarske krize zaznali kar okoli 30-odstotni padec prihodkov od oglaševanja. Zato ni bila presenetljiva napoved vodje madridskega novinarskega združenja Francisca Gonzalesa Urbaneja, ki je napovedal, da bo do konca leta 2010 v Španiji brez dela ostalo 5.000 novinarjev. Razlogi za prekinitev dela so bili odpustitev, sporazumna odpoved ali zgodnja upokojitev.

Svetovna gospodarska kriza je peto največje evropsko gospodarstvo še posebej prizadela, saj je prinesla konec desetletnega razcveta v gradbeništvu. Stopnja brezposelnosti v Španiji je trenutno skoraj 18-odstotna, kar je dvakrat več od povprečja v območju evra.