Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 34 glasov Ocenite to novico!
Trumpovo močno opiranje na Bannona so številni označevali za nevarno. Foto: Reuters
Bannon je v svet za nacionalno varnost prišel povsem brez izkušenj v politiki in obrambi. Foto: Reuters

Dodaj v

Trump iz sveta za nacionalno varnost odstavil spornega Bannona

Reorganizacija v Beli hiši
5. april 2017 ob 17:46,
zadnji poseg: 5. april 2017 ob 18:57
Washington - MMC RTV SLO, STA

Ameriški predsednik Donald Trump je nepričakovano reorganiziral vplivni svet za nacionalno varnost in iz njega odstavil verjetno najspornejšega člana - glavnega stratega Steva Bannona.

Trump je tudi degradiral svetovalca za domovinsko varnost Toma Bosserta, čigar vloga je zdaj manjša, navaja Bloomberg.

Po novem se bosta odbora sveta za nacionalno varnost znova tudi redno udeleževala direktor obveščevalne službe Dan Coats in načelnik generalštaba ZDA, general Joseph Dunford, ki sta konec januarja v korist Bannona izgubila svoj stalni stolček v odboru.

Pomembno vlogo pri preureditvi sveta za nacionalno varnost naj bi imel Trumpov svetovalec za nacionalno varnost Herbert Raymond McMaster, general s tremi zvezdicami, ki je po škandalu zaradi stikov z ruskim veleposlanikom zamenjal generala Michaela Flynna.

McMaster v nasprotju s Flynnom ali Bannonom pred imenovanjem ni imel nobene povezave s Trumpom. Prav tako ne velja za ideološkega skrajneža, ampak za pragmatičnega zagovornika tradicionalnih republikanskih izhodišč v zunanji in varnostni politiki.

Iz Breitbarta v Belo hišo
Bannon, nekdanji vodja kontroverznega, skrajnodesničarskega portala Breitbart News, sicer priljubljenega čtiva belopoltih zagovornikov rasne nadvlade, je ob nastopu Trumpovega predsednikovanja dobil mesto v glavnem odboru sveta za nacionalno varnost, zaradi česar je bil Trump deležen hudih kritik kongresnikov in strokovnjakov za zunanjo varnost.

Bannon, brez vsakršnih izkušenj na področju nacionalne varnosti ali politike, je stopil v najbolj posvečen krog in dobil v svetu celo višji status od vodje generalštaba. Svet za nacionalno varnost svetuje predsedniku ZDA pri najpomembnejših zunanjepolitičnih in varnostnih vprašanjih, običajno pa ga sestavljajo generali ali drugi višji predstavniki vojske.

Bannon je bil do zdaj eden najožjih Trumpovih svetovalcev (na Belo hišo so celo leteli očitki, da jo v bistvu vodi prav Bannon, Trump pa je samo lutka), zaradi svoje podpore skrajno desnim gibanjem v ZDA pa je veljal tudi za najbolj kontroverznega.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
ti-ne
# 05.04.2017 ob 18:21
Bloodline

# 05.04.2017 ob 18:14
Se ne smatram za desničarja.

:::::::::::::::::::
To je splošna tragedija desničarjev, ko se nikoli ne smatrajo za desničarje.
Vedno se hočejo riniti v sredino. Celo Janša.
Kobalt
# 05.04.2017 ob 18:24
Ahhh brezveze Trumpu so praktično spremenili celotni kabinet. Bedarija...

Prosim?! Kolikor jaz spremljam, je izključno Donnie T. zaslužen za menjave v moštvu. Kar gre pripisati izvirnemu plan. Žal mi je, da vas moram prizemljit: Donaldijada je šele nateg, obamamanija je šala mala napram volitvam 2016. Ni tu nobenega dip-stejta zadaj. Seveda pa vabljeni, da podkrepite trditve z relevantimi dokumenti (prosim brez neumnosti na nivoju Alexa Jonesa)
ni maitre
# 05.04.2017 ob 18:06
Novi Bannon bo Barron...
bleeeee
# 05.04.2017 ob 18:27
Posteno bi bilo, da se take emocionalne izjave podkrepi z dokazi.

Klikni Breitbart in preštej (samo na naslovnici) članke, ki imajo v naslovu "muslim" ali "islamic". Če ne bi vedel, da imajo sedež v LA-ju, bi mislil, da se oglašajo iz Tel-Aviva.
Kobalt
# 05.04.2017 ob 18:26
@ti-ne

ni tu nobene tragedije. gre za paradoks, oksimoron. ne vidiš? pljuvanje po levici, ponavadi pride z desnice, razen... razen če ne pljuvaš sam po sebi (ie. levičar po levičarju) - torej, oksimoron/paradoks.
granadir
# 05.04.2017 ob 18:07
"Trump je dokončno počepnil pred paradržavo ("deep state")."..... Pa ne, da je kdo slucajno mislil, da bo kaj drugače.... Bump, je mojster čivkanja, vse ostalo, bo, kot zgleda za pozabo...
dopisnik
# 05.04.2017 ob 22:59
Zakaj je bilo sploh potrebno "metati uč" na Flynna?

Po moje zato, ker mu je Janša na twitterju čestital za imenovanje. :)
ti-ne
# 05.04.2017 ob 19:11
Dr. Antimafija

# 05.04.2017 ob 19:00

Smrt politicni korektnosti, ki vas poneumlja ze celo zivljenje!!!

::::::::::::::::::::::::::
Se strinjam.
Politična korektnost bi bilo zanikanje islamskega radikalizma in izraelskega radikalizma imenovanega Breitbart.
ti-ne
# 05.04.2017 ob 18:39
WeeBay

# 05.04.2017 ob 18:28
Bannon je bil človek ki je imel načrt za uničenje globalizma.

:::::::::::::::::::::::
pravljice za majhne otroke.
Potem bi najprej moral uničiti svojega šefa Dončija, ki je pravi globalist, saj ima tovarne po celem svetu. Egipt, Argentina, Bangladeš, Izrael, Katar, Rusija, Turčija, Emirati, Saudova Arabija......

http://time.com/4629308/donald-trump-business-deals-world-map/
COP
# 05.04.2017 ob 18:33
Bannon je bil človek ki je imel načrt za uničenje globalizma. On je bil glavni vodja anti globalizma...Ta dva sta imela odličen načrt kako ustaviti globalizem

Prvim april je bil pred 5 dnevi. Dobro so vas...
ti-ne
# 05.04.2017 ob 17:53
Čajankarji pa v jok in hitro na kamilico.
1001 cvet press
moonylink
# 05.04.2017 ob 21:04
Ko skrajno levičarski ekstremisti pod krinko novinarjev na MMC-ju označujejo za skrajne desničarje vse, ki ne delijo istih političnih nazorov.

ne, kdo so skrajni desnicarji in kaksni so kriteriji za taksno oznacbo se dobro ve. Ne gre za nikakrsno relativiziranje.

1. odkrita ksenofobija

2. lazne/napihnjene novice ki podpihujejo sovrastvo do tujcev

3. vcepljanje ideje neukemu in naivnemu ljudstvu da so oni "nekaj boljsega" v odnosu do pripadnikov drugih ras/verstev

itn...kriteriji skrajne descnice in njenih metod vzpona na oblast so dobro znani vsem, ni treba biti "skrajni levicarski novinar".

Ko smo ze pri tem pa prosim se s prstkom lepo pokazi v clanku kje ti vidis kaj "skrajno levicarskega"...ali si slucajno po pomoti sel citat kak komunisticni blog?
Seesaw
# 05.04.2017 ob 19:41
Alex Jones pravi da bodo nuke letele

Ja, če Alex Jones to pravi, potem pa mora biti res.

sumljivac
# 05.04.2017 ob 19:33
WeeBay
# 05.04.2017 ob 18:57

Alex Jones pravi da bodo nuke letele
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Alex Jones pravi tudi, da je Hillary v navezi z Johnom Podesto vodila pedofilsko organizacijo iz picerije. Pred kratkim se je bil prisiljen opravičiti, lastnik razmišlja še o civilni tožbi zaradi hujskanja sovraštva in posledičnih groženj s smrtjo. Vse zaradi Alexa Jonesa.
Ramus
# 05.04.2017 ob 19:08
Na vsakem koraku se vidi, da Trump nima pojma kaj dela,... kar mrazi me, ko se spomnim kako arogantno je umoril podnebni sporazum,... Trump je res eden večjih bedakov, ki so kdaj sedli v belo hišo.
ti-ne
# 05.04.2017 ob 19:02
Billi

# 05.04.2017 ob 18:55

@ti-ne
Breitbart je židovski rasistični ultra desničarski medij
-> kaj pokažeš en primer rasizma, z njihove strani? kakšen link prosim

:::::::::::::::::::::::::::
Na temo "breitbart racist quotes" imaš okroglih 600 000 zadetkov
Prijetno branje.
https://www.google.si/?gws_rd=ssl#q=brei
tbart+racist+quotes&*
G.Bruno
# 05.04.2017 ob 18:56
Bondjanez
Zaenkrat nic po planu. Bomo videli kaj bo doma naredil.
Melanija pravi, da tudi doma že dolgo ni nič naredil.
Svit-1
# 05.04.2017 ob 18:50
Počasi se bo še Trump navadil na kompromise ..
woodoo
# 05.04.2017 ob 20:22
povzetek komentarjev, če ga desnica zaserje je kriva levica, če ga levica je kriva levica sama. Skratka samo desnica je brezmadežna. Zanimivo, da bi republikanci in demokrati pri nas pristali na desnici, saj zda levice ne pozna.
Tipično desno, za vsako sranje se najde sovražnik, največkrat kar izmišljen ... E.T. go home :)
Kobalt
# 05.04.2017 ob 18:18
Se ne smatram za desničarja. Le levičarska hinavščina se mi gnusi.


Oprosti, nisem te mislil (u)žaliti, se mi je vedno zdelo da si desničar, sodeć po komentarjih. Dobro nisi. Potemtakem si levičar? No, to je dandanašnji žalitev. A ne z moje strani :))

Ampak, če te moti zlagano levičarstvo, zakaj se (tudi za ostale velja) vedno pljuva po "levičarstvu"? Če zlagano levičarstvo =/= levilčatrstvo?
Komisar
# 05.04.2017 ob 18:16
7D poteza, al kako že pravijo trampisti? Jasno je, da se nerealne kampanjske obljube sesedajo pod težo republikanskega esteblišmenta, in vplivov same realnosti. Populistična in altrajtovska ikona se ruši, s tem pa se tudi rušijo temelji evropske skrajne desnice, od Le Penove, do Orbana.
Roky89
# 05.04.2017 ob 18:10
Wut... To pa je nekaj... Pa smo ziher, da nismo zašli v kakšno paralelno vesolje
hexen
# 05.04.2017 ob 22:56
WeeBay
# 05.04.2017 ob 20:01
Ah kje zdaj ste dosegli to kar ste želeli. Mesece in mesece ste ga napadali in zdaj ste dosegli to kar zde želeli. Upam da boste to tudi pojedli.

Joj kok jokcanja in spet je levica vsega kriva.

Eni ste res nepojemljivo bukovi, če ste mislili, da bodo milijarderji delal za male ljudi in izsuševali lastna globalistična močvirja. Ko je Trump v svoj kabinet vabil prve tajkune in banksterje, torej cca tri mesece nazaj je bilo zadnjim razumnikom jasno, kam pes taco moli. Ampak ne, eni ste še bolj metali nageljčke in vse te mesece pridno upali in postili v neskončnem upanju. Niso bile dovolj grožnje Iranu niti ne izmišljotine o prisluškovanju, ne rekordne milijarde za obrambo, ne amatersko zastavljeni zakonski predlogi, družinski nepotizem, da bi spregledali prevaro. Končno vam je zdaj kapnilo, da je cesar gol.

Kar vi pojejte to, trumpidneži, najejte se laži starega gobezdala, pojejte vse za nazaj in naj vam tekne!
Seesaw
# 05.04.2017 ob 19:55
Ehhhh konec je. Vedel sem da se nekaj pripravlja takoj ko je Bannon moral oditi.

Daj, ne smeš obupati tako hitro. Trump ima veliko družino, hitro se bo našlo primerno zamenjavo za Bannona. Kdo ve, mogoče namerava zaposliti svojo taščo.
ti-ne
# 05.04.2017 ob 18:14
Dejstvo je, da je Trump najmanj popularen predsednik v zgodovini ZDA in verjetno gre za nujen manever v zboljšanju imidža. Ekstremist Bannon pa gre na jetra vsem, tudi republikancem. Baje bo še zmeraj Trumpov osebni svetovalec.
G.Bruno
# 05.04.2017 ob 18:13
mataj-finance
Trump je dokončno počepnil pred paradržavo ("deep state").
LOL. To bo, ja.

Kefren
# 05.04.2017 ob 20:46
@robespierre
V bistvu to ne bo postal, je že ves čas elitni predstavnik te druščine, to vam nekateri razlagamo že dolgo časa. Če ste nekateri verjeli tem njegovim mediskim šaradam in pravljicam je to bolj vaš problem, ne problem koga ki bi ga "preobrnil". Kar se mene tiče mora človek biti poseben biser če verjame da bo miljarder z rekordnim štabom multimiljarderjev "čistil močvirje" in skrbel za reveže.
Seesaw
# 05.04.2017 ob 21:42
Bannonova primarna funkcija v Svetu za nacionalno varnost je bila "metati uč" na Michaela Flynna. Ker pa je bil Flynn odstavljen, je ta Bannonova funkcija postala nepomembna.

Zakaj je bilo sploh potrebno "metati uč" na Flynna?
mile952
# 05.04.2017 ob 21:26
WeeBay, z odhodom Bannona iz Sveta za nacionalno varnost se zunanja politika ZDA ne bo bistveno spremenila. Morda se bo v očeh ZDA vloga Rusije zmanjšala napram Kitajske in EU, kar je logično. Vlogo Rusije, ki ekonomsko pač ni faktor, hočemo to ali ne prevzema Kitajska, EU je pa še vedno ekonomska velesila, katere vlogo ZDA ne smejo zanemarjati. Seveda pa bodo ZDA po moje kljub temu hotele z Rusijo izboljšati odnose, kar je v interesu vseh. Seveda pa bodo morali popustiti vsi, tako Rusi kot ZDA, ki bodo morale na umakniti vojaške sile iz meja z Rusijo, Rusi pa tudi prenehati z agresijo na Ukrajino, kar je jabolko spora, ki ga tudi Trump ne bo mogel kar spregledati.
sumljivac
# 05.04.2017 ob 19:48
Sem prebral. Clank je v bistvu o neumnih selekcijskih kriterijih na univerzah, o tem da je politicno skrajni SJW uspel z bedastim osnovnosolskim ponavljanjem SJW slogana

Uf, ko bi le videl, kaj namerava narediti SJW kralj in največja politično-korektna snežinkica, ki je seveda trenutni ameriški predsednik.... Namreč ukinil bi zakone, ki ščitijo novinarje in njihove vire, t.i. "Libel laws". Tako bi lahko tožil vsakogar, za katerega meni, da o njem ne piše častljivo, četudi osnovano na dejstvih. Skratka, takoj ko bi se počutil užaljenega, bi lahko tožil zaradi razžalitve. Da niti približno ne začnem o prepovedi vstopa novinarjem (ampak samo določenim, ki ne božajo njegovega ega) in še in še........
Tako da, če se hočeš pogovarjati o SJW-ih in njihovi pretirani politični korektnosti, se najprej obregni ob največjo avtoriteto na tej sceni, Trumpa.
Ron Burgundy
# 06.04.2017 ob 01:03
Ja ja @weebayček seveda, drugi so sedaj krivi za trumpekove poteze. Hahahahhahahaa
Še posebej tisti, ki smo od vsega začetka trdili, da je debil. Hahahahah

Kje najdeš takšne neumnosti?
Ker on se je seveda takoooooo močno želel boriti za malega človeka, proti esteblišmentu in proti fejknjevsarjem...., še posebej ko si je takoj nastavil v administracijo nekaj psihopatov in zaposlil skoraj celotno familijo. Ne vem kje ti to ustreza v tvojo bizarno logiko no; po najboljših močeh ne.
Zdej, ko počasi kaže umazano faco še najbolj gorečim fanatikom kot si ti, boš pa kar naenkrat zamenjal ploščo? Eh no, saj sem pričakoval da lahko takšnega kretena podpira le nekdo brez hrbtenice, ki zna samo prelagat krivdo.
hexen
# 05.04.2017 ob 22:41
Kolk enga jokanja ker se skrajnemu desničarju ni uspelo obdržati na oblasti, šmrk....
Ramus
# 05.04.2017 ob 20:53
"Trump iz sveta za nacionalno varnost odstavil spornega Bannona"

Izgleda, da se Trumpu maje stolček,.... je izgleda FBI pritisnil na Michael Flynna, ta pa je začel peti kot slavček,....

Trump pa rešuje svojo zadnjico,... upam, da tega bedaka čimprej vržejo iz bele hiše.
peglezn
# 05.04.2017 ob 19:02
tacajt ko vi filozofirate o levo desnih scenarijih, Bannon s svojo kopijo zaupnih informacij dela hude binise..
G.Bruno
# 05.04.2017 ob 19:02
WeeBay
Alex Jones pravi da bodo nuke letele
LOL. No, potem pa sem pomirjen. Aja - bo to pred meteorjem ali po meteorju?
nikhrast
# 05.04.2017 ob 20:10
Kdo pa ima v Trumpovi administraciji kaj političnih izkušenj, samo poglej kaos, na koncu bosta še Melanie in Barron imela funkcijo nasvetnika.
bleeeee
# 05.04.2017 ob 19:58
Ne sprejemaj ideologije nekriticno. Beri Braitbart, ce ze beres propagando RTV.

Okej, torej povzemajo članek o mlademu aktivistu po Independentu. Vseeno so za razliko od Independenta tega mladca povezali z Obamo in tudi dosegli želeno zgražanje v komentarjih.

Ne glede na to mislim, da moja teza drži. Kadar koli grem gledat Breitbart, prsti obeh rok običajno niso dovolj za članke, ki jih namenjajo muslimanom, pa pogosto ne gre za članke o ekstremizmu. Kot rečeno, eno je politična korektnost, drugo pa pretirana politična nekorektnost kot protiutež (ampak, razumem, to pač pritegne ciljno publiko). Tako da bom raje ostal pri SJW-novinarjih RTV-ja.
srv
# 05.04.2017 ob 19:17
Bi bilo zanimivo vedeti ali Donald sploh ve, da je predsednik ZDA, mogoče pa je dementen in misli, da je v svojem šovu Apprentice - you're fired.
xerces8
# 05.04.2017 ob 19:13
"Bannon je v svet za nacionalno varnost prišel povsem brez izkušenj v politiki in obrambi"
Torej enako kot Trump.
Kaj je tu presenetljivega?
bleeeee
# 05.04.2017 ob 19:04
Samo zato, ker nocejo vtakniti glave v pesek pred islamskim ekstremizmom se niso skrajni desnicarji. Ta fenomen skrbi vsakega razumnega cloveka, vkljucno z razumnimi muslimani.

Eno je vtikanje glave v pesek, drugo pa tole na Breitbartu. Eden od centralnih člankov danes opisuje prošnjo muslimanskega najstnika, na podlagi katere so ga sprejeli na Stanford. Sporno je bojda to, da se fant zanima za aktivizem. Članek je tudi med bolj komentiranimi (okrog 3000 komentarjev). Islamski ekstremizem press
Alchemist
# 05.04.2017 ob 21:06
Se ljubezen končuje?
sumljivac
# 05.04.2017 ob 19:41
OK, če se že navaja konkreten primer bi bilo fer, da se namesto navedenega "da se fant zanima za aktivizem" napiše, da je temu fantu prijava na univerzo uspela na podlagi njegove podpore gibanju BLM (pri prijavi na univerzo je 100krat zapisal BLM).

Kak dokaz za to, ali samo natolcevanja?
Tudi če je 10000000000x napisal BLM, zakaj naj bi sedaj TO postal kriterij, po katerem naj bi ga sprejeli?
Valuk_
# 05.04.2017 ob 19:40
Prva dobra novica.
kislec
# 05.04.2017 ob 21:59
" general Joseph Dunfo...
...Herbert Raymond McMaster, general s tremi zvezdicami,...
... generala Michaela Flynna...

Ali znate, novinarčki MMC, domnevno diplomanti FDV, obrazložiti, zakaj ste samo enega generala "okrasili" z zvezdicami? A Jože in Miha imata samo po eno - pa ni vredno omembe?
Povprečni neAmeričani namreč ne vemo, kako so njihovi generali rangirani (no, ne vemo niti za svoje...).
dR9d
# 05.04.2017 ob 20:06
ni pa članka o prisluškovanju hahaha
narancek
# 05.04.2017 ob 20:03
Kak dokaz za to, ali samo natolcevanja?
Tudi če je 10000000000x napisal BLM, zakaj naj bi sedaj TO postal kriterij, po katerem naj bi ga sprejeli?

"Izjavo" glede tega je napisal ta fant na twitterju. Članek o tem je tudi na Mic Network (levi medij): https://mic.com/articles/172970/meet-the-muslim-teen-who-repeated-black-lives-matter-on-his-stanford-application-and-got-in#.wE4wXehO9
Iz zapisov je razvidno, da se je njegov aktivizem obrestoval pri prijavi. Sej ne gre toliko za to, koga in kaj fant podpira, ima pravico, da podpira kar želi. Gre bolj za to v kakšno smer gredo ameriške univerze in cel šolski sistem.
tedomedo
# 06.04.2017 ob 07:54
bajbajslo, največja ameriška lutka pri nas je proplus.
nikhrast
# 06.04.2017 ob 00:15
WeeBay,
glej Trumpa, danes spet, "I inherited a mess from Obama, unbelievable mess. I'll fix it, just watch."
Pa koliko cajta bo še govoril to, folk ga bo pogruntal da je šarlatan, no v biznisu ga je že precej folka pogruntalo da je lopov. Zdaj se mu nekateri še prilizujejo, dajajo mu "lip service", izkoristiti ga hočejo.
dopisnik
# 05.04.2017 ob 19:56
Dr. Antimafija
Smrt politicni korektnosti, ki vas poneumlja ze celo zivljenje!!!

Politična korektnost je toleranca netolerantnih. Z drugo besedo, strahopetnost!
Pac-Man
# 05.04.2017 ob 17:56
Kushnerjevih, ofkors.
Kazalo