Foto: Reuters

"Tripadvisorju ne uspe ustaviti ponarejenih ocen in izvesti odločne akcije proti hotelom, ki zlorabljajo luknje v sistemu in zavajajo na milijone popotnikov, posledično pa uničujejo njihove počitnice," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP poudarila vodja potovalne enote pri Which? Naomi Leach. Kar 15 od 100 najbolje ocenjenih hotelov, zajetih na spletnih strani, namreč kaže očitna znamenja ponaredkov, je razvidno iz študije.

Po njenih besedah morajo spletne strani, kakršna je Tripadvisor, storiti več, da zagotovijo, da so informacije, ki jih objavljajo, zanesljive: "Če tu ne bodo uspešnejši, jih je treba prisiliti k vpeljavi sprememb, tako da popotniki ne bodo več tvegali, da bodo zavedeni zaradi poplave ponarejenih ocen."

Največ ponarejenih kritik so sicer v organizaciji zaznali na Bližnjem vzhodu, predvsem v Egiptu in Jordaniji. Poleg tega sta dva hotela v Las Vegasu v ZDA prejela skoraj polovico petzvezdičnih ocen od ocenjevalcev, ki pred tem niso še nikoli uporabili spletne strani Tripadvisorja.

Tiskovni predstavnik Tripadvisorja James Kay je medtem za britanski BBC dejal, da "zelo agresivno" umikajo ponarejene ocene. "To delamo pogosteje kot katera koli druga platforma," je zatrdil.