Ryanair kljub nizkim cenam samih vozovnic ni najbolj priljubljena letalska družba. Foto: EPA
Ryanair kljub nizkim cenam samih vozovnic ni najbolj priljubljena letalska družba. Foto: EPA
O'Leary je do zdaj stranke s pripombami gladko označil za 'idiote'. Foto: EPA

Zdaj si želi Ryanair izboljšati svojo podobo z nižjimi pristojbinami za prijavo in razrahljanjem omejitve pri ročni prtljagi. Potniki bodo tako zdaj lahko v kabino odnesli še drugi, "manjši" kos ročne prtljage, kakršna je, denimo, "damska torbica" ali "manjša letališka nakupovalna vrečka".

Ponovna izdaja letalske vozovnice po novem ne bo več stala 70 funtov, ampak le 15, cena na letališču prijavljene prtljage bo padla s 60 funtov na 30, novo pa je tudi 24-urno "milostno obdobje", v katerem bodo lahko potniki brezplačno popravili manjše napake, kot so zatipkani podatki. Trenutno vas bodo take spremembe stale 110 funtov, navaja Telegraph.

"Tihi poleti"
Na vseh poletih pred 8. uro zjutraj in po 21. uri zvečer bodo javna naznanila omejena le na najnujnejša varnostna sporočila, luči v kabini pa bodo pritajene, tako da ne bi preveč motili potnikov, ki si želijo tudi med krajšimi poleti zakinkati.

Spremembe bodo pri Ryanairu uvedli v naslednjih mesecih. "Tihi poleti" in "milostno obdobje" bodo začeli veljati že 1. novembra, s 1. decembrom bodo zmanjšali stroške ponovne izdaje letalskih vozovnic in omogočili drugi kos ročne prtljage, 5. januarja pa bodo znižali cene prtljage.
"To so prve v vrsti izboljšav v naši službi za pomoč uporabnikom, za katero si Ryanair dejavno prizadeva, da bi tako naredili našo ponudbo dostopnejšo in še prijetnejšo za na milijone naših strank," je povedala Caroline Green iz Ryanairove službe za pomoč uporabnikom.

Spremembe
Spremembe so se pojavile po tem, ko je Michael O'Leary, izvršni direktor Ryanaira, svojim delničarjem dejal, da je čas, da se znebijo svoje "mačo" podobe in ukinejo stvari, ki "po nepotrebnem ljudi razpiz****". O'Leary je pred dnevi na uradnem Twitterju družbe ljudem odgovarjal na njihova vprašanja, a se je pri tem ognil nekaterim najbolj perečim temam.
Prejšnji teden je Ryanair na svoji spletni strani objavil obrazec za predloge, potnike pa spodbudil, naj jim sporočijo, kakšnih sprememb si želijo. Ob tem so napovedali tudi prenovo svoje spletne strani.
Ryanair nenehno kritizirajo zaradi prepočasnih odzivov na pritožbe strank in "nategovanja" pri dodatnih ponudbah. Nedavna raziskava je pokazala, da je pri Ryanairu potrebno kar 20 klikov z miško, da prideš do strani za izvedbo plačila - več kot pri katerem koli drugem večjem letalskem prevozniku. Kritike letijo tudi na račun visokih dodatkov za prtljago ter jedačo in pijačo na krovu, če pa ste pozabili natisniti vozovnico ali če je ročna prtljaga pretežka, pa so stroški še višji.

In O’Leary ne slovi ravno po prav velikem posluhu za tovrstne pritožbe. Tako je, denimo, lani neko Britanko, ki so ji zaračunali 300 evrov za tiskanje petih letalskih vozovnic, označil za "idiotko". In še nekaj drugih njegovih znamenitih izjav: "Pravijo, da ima stranka vedno prav. Ampak, veste kaj, nima. Včasih stranka preprosto nima prav in ji je to treba tudi povedati." "Ne boste dobili povračila stroškov, tako da odjebi**. Nočemo poslušati vaših solzavih zgodbic. Katerega dela 'brez povračil' ne razumete?"