Kot so pred kratkim sporočili iz podjetja, bodo začeli komercialne storitve preizkušati v prihodnjem poslovnem letu, zaživele pa naj bi aprila 2027, in sicer z uporabo enoprostorcev na območju Jokohame južno od Tokia.

Fotografija je simbolična. Foto: Pixabay
Fotografija je simbolična. Foto: Pixabay

"Lokalne skupnosti se na področju mobilnosti spopadajo s številnimi izzivi, med drugim s pomanjkanjem voznikov, kar je posledica staranja prebivalstva," je Nissanovo izjavo za javnost povzela francoska tiskovna agencija AFP.

Pri uvedbi storitve nameravajo sodelovati z lokalnimi oblastmi in prevozniki, da bi "zagotovili široko paleto novih storitev, ki omogočajo prosto gibanje".

Japonska še zdaleč ni edino mesto z avtonomnimi vozili na cestah, vendar je njena vlada določila pospešitev razvoja te tehnologije kot ključno prednostno nalogo, saj se država spoprijema s pomanjkanjem delovne sile in starajočim se prebivalstvom, ki potrebuje prevoz.

V skladu z zakonom o cestnem prometu lahko v določenih okoliščinah po javnih cestah na Japonskem od lani vozijo samovozna vozila stopnje 4. Avtonomija vozila je razvrščena po lestvici od 0 do 5, pri čemer 5 pomeni, da je vozilo popolnoma avtonomno.

V Nissanu so povedali, da poslovne modele za storitve samovozne mobilnosti preizkušajo na Japonskem in v tujini že od leta 2017.