Prestižni kabriolet sodi v najvišji cenovni razred, kjer se lestvica cen začenja šele nad zneskom 200 tisoč evrov. Foto: Bentley
Prestižni kabriolet sodi v najvišji cenovni razred, kjer se lestvica cen začenja šele nad zneskom 200 tisoč evrov. Foto: Bentley

Bentleyjev prestižni kabriolet ima vgrajen dvanajstvaljnik, ki zmore kar 463 kilovatov in avtomobil požene do hitrosti 325 kilometrov na uro.

Šestlitrski motor W12 doseže največjo moč 643 kW (621 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto in največji navor 800 Nm v območju med 2.000 in 2.500 vrtljaji. Poleg končne hitrosti, primerne le za na dirkališča, velikemu štirisedežnemu kabrioletu motor zagotavlja tudi pospešek od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde. Kljub motorni nezmernosti pa pri Bentleyju poudarjajo, da njihov pogonski agregat v primerljivi konkurenci sodi med varčnejše in čistejše. Povprečna poraba na sto kilometrov naj bi bila tako 16,7 litra, na prevoženi kilometer pa naj bi izpuhal 388 gramov ogljikovega dioksida. Kot pomembno lastnost motorja pa izpostavljajo tudi to, da bodo lahko vozniki v rezervoar točili tako bencin kot tudi biogorivo E85 oziroma mešanico obeh, kar je dobrodošla novica za petične kupce v ZDA. Kljub tej alkoholni mešanici pa zmogljivosti motorja naj ne bi bile nič slabše kot pri klasičnem bencinu.

Za omenjeno kombinacijo goriv so z letošnjim letom prilagojene vse različice v Bentleyjevi družini Continental, do konca leta 2012 pa naj bi to veljalo za vsa vozila v ponudbi prestižne znamke.

Prestiža pa seveda ne manjka tudi v potniški kabini superšportnega kabrioleta, ki kljub svoji dvovratni karoseriji ponuja znatno mero udobja tudi na zadnjih dveh sedežih. Glede na zmogljivosti vozila so sicer vsi štirje sedeži športno oblikovani z izrazitimi bočnimi oporami, usnje v kombinaciji z alkantaro za oblazinjenje pa je v tem razredu tako ali tako nekaj samoumevnega. Vozniku je na voljo tudi nekaj dodatne elektronske pomoči za vožnjo, konstruktorji pa zagotavljajo, da so ključni sistemi in sklopi, kot sta na primer podvozje in zavorni sistem, povsem dorasli zmogljivostim pogonskega agregata. Samodejni menjalnik quickshift pa omogoča udobno križarjenje ali pa izrazito športno vožnjo.