Thomas Schäfer je za Avtomobilnost povedal, da so se pri snovanju koncepta ID.2all vprašali, kaj je pravi volkswagen, Za primer navaja modele GTI. Pravi, da je bistvo, da ga lahko vozijo vsi, tako navaden delavec kot tudi direktor podjetja. Pravi, da Volkswagen potrebuje več takih vozil in da bo serijski model to tudi dokazal. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Thomas Schäfer je za Avtomobilnost povedal, da so se pri snovanju koncepta ID.2all vprašali, kaj je pravi volkswagen, Za primer navaja modele GTI. Pravi, da je bistvo, da ga lahko vozijo vsi, tako navaden delavec kot tudi direktor podjetja. Pravi, da Volkswagen potrebuje več takih vozil in da bo serijski model to tudi dokazal. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Znamka Volkswagen je pretekli teden napovedala velike spremembe na področju ponudbe električnih vozil. V Hamburgu so na veliki prireditvi, na kateri ni manjkala niti ekipa Avtomobilnosti, napovedali enega najpomembnejših modelov zadnjih let, ki v serijski obliki na trg prihaja leta 2025. Volkswagen bo takrat začel tržiti serijsko različico za zdaj še koncepta koncepta ID.2all za evropski trg z izhodiščno ceno pod 25.000 evri.

Cilj je električni avto za množice

Začetna dejstva so: pogon na sprednji kolesi, doseg do 450 km, inovativne tehnološke funkcije, med drugim tudi načrtovalnik poti za električna vozila in nov Volkswagnov oblikovalski jezik. Serijska različica bo temeljila na električni platformi MEB entry in je eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo Volkswagen lansiral do leta 2026.

"Podjetje preoblikujemo hitro in temeljito – z jasnim ciljem, da Volkswagen ponudi vozila za množice. Želimo biti blizu kupcu in ponuditi vrhunsko tehnologijo v kombinaciji z atraktivnim oblikovanjem," je Schäfer povedal takoj po razkritju. Direktor Volkswagna je pred našo kamero povedal, da električno vozilo za 25 tisoč evrov ni utopija, baterije za električne avtomobile postajajo cenejše, verjame pa tudi, da se bodo krči v logistiki in na področju dobave različnih komponent kmalu umirili, s tem pa se podjetja ne bodo več ukvarjala z nepredvidljivostjo in visokimi stroški.

Koncept ima tudi nekaj retrodetajlov, ki jih bo Volkswagen zagotovo vključil v serijski izdelek. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Koncept ima tudi nekaj retrodetajlov, ki jih bo Volkswagen zagotovo vključil v serijski izdelek. Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Klasična imena ostajajo

Kot smo izvedeli med vrsticami, se očitno končuje tudi zgodba s poimenovanji električnih modelov. ID je bila očitno le začetna faza, ko so želeli izpostaviti elektrifikacijo, Volkswagen pa se ne namerava odreči svojim kultnim imenom kot so polo, golf in tiguan.

Ali bo ID.2ali postal polo ali golf? Tudi to smo vprašali Thomasa Schäferja. Celoten intervju v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.