Španska znamka rada poudarja temperamentni značaj in pogosto naslavlja predvsem mlajše kupce, po starosti ali srcu. Foto: Seat
Španska znamka rada poudarja temperamentni značaj in pogosto naslavlja predvsem mlajše kupce, po starosti ali srcu. Foto: Seat

Pretekli konec tedna so na srečanju GTI ob Vrbskem jezeru predstavili tako rekoč celotno aktualno ponudbo, pa tudi modele, ki jih nameravajo še uvrstiti v redno ponudbo. Med glavnimi zvezdami je bil prototip ibize cupra, ki je uradno javno premiero pred kratkim doživel na avtomobilskem salonu v Pekingu, zdaj pa so si ga lahko radovedneži od bliže ogledali tudi na evropskih tleh. V prototipu s pikantno rumeno barvo karoserije, kot se glasi uradna izdelovalčeva oznaka barve, je vgrajen motor 1,4 TSI, ki zmore 132 kilovatov (180 KM), avtomobil pa je v celoti uglašen po okusu ljubiteljev športne vožnje.

Še izraziteje športni sta atraktivni različici ibiza sc trophy in leon super copa. Prva temelji na novi generaciji ibize, poganja pa jo enak motor, kot je vgrajen v prototip cupre. Glede na ceno 31.500 evrov pa je dosegljiva tudi širšemu krogu kupcev, ki se želijo z njo podati le na ceste ali pa tudi na dirkališča.

Dirkališča pa so ustreznejše okolje za športnika leon super copa, ki ga poganja motor 2,0 TSI z največjo močjo 220 kilovatov (300 KM), največji navor 340 Nm pa se prenaša na sprednji kolesni par prek šeststopenjskega menjalnika z dvojno sklopko DSG in mehanskega zapornega diferenciala. Za tega športnika pa morajo kupci odšteti vsaj 63.000 evrov, in to brez prištetega davka.