Audi A3 limuzina predstavlja širitev ponudbe izdelovalca, ki pa računa predvsem na neevropske trge. Foto: M. Kr.
Audi A3 limuzina predstavlja širitev ponudbe izdelovalca, ki pa računa predvsem na neevropske trge. Foto: M. Kr.

Vstop v svet Audijevih limuzin je desetletja dolgo predstavljal model A4 in njegovi neposredni predhodniki, letos pa je nemški izdelovalec na trg poslal še limuzinsko različico manjšega modela A3. Novinec, ki je v teh dneh pripeljal tudi na slovenski trg je klasična triprostorska limuzina, dolga 4,46 metra, široka 1,80 in visoka 1,42 metra.

Kot poudarjajo pri Audiju, oblikovalci niso le preprosto dodali prtljažnika s prostornino 425 litrov, ampak ima A3 limuzina tudi malce drugačne oblikovne linije, kot na primer sorodnik A3 sportback, in se spogleduje s kupeji. Kljub omenjenemu pa glede na število vrat za razliko od kakšnega tekmeca vztrajajo pri definiciji limuzine, ki je glede na dober izkoristek 2,64 metra medosne razdalje, tudi povsem sprejemljiv poslovni ali družinski avtomobil.

Različnim vlogam je prilagojena tudi ponudba pogonskih agregatov, ki se bo v naslednjih mesecih zaradi menjave generacij motorjev in širitve ponudbe še spreminjala. Zaenkrat pa ponudbo bencinskih in dizelskih različic začenjata motorja 1,4 TFSI z močjo 92 kilovatov (125 KM) in 1,6 TDI z močjo 77 kilovatov (105 KM). Za limuzini s prvim ali drugim motorjem morajo kupci v Sloveniji odšteti enak znesek 26.740 evrov.

Zahtevnejšim pa pri Audiju ponujajo tudi bencinski 1,4-litrski motor z možnostjo izklapljanja valjev, kombinacijo s samodejnim menjalnikom S tronic in pri najmočnejšem bencinskem 1,8-litrskem TFSI motorju z močjo 132 kilovatov (180 KM) ter dizelskem 2,0-litrskem TDI motorju z močjo 110 kilovatov (150 KM) še možnost kombinacije s štirikolesnim pogonom quattro.