Športni avtomobil s štirikolesnim pogonom izbere več kot tretjina kupcev porscheja 911. Foto: Porsche
Športni avtomobil s štirikolesnim pogonom izbere več kot tretjina kupcev porscheja 911. Foto: Porsche

Pri Porscheju so septembra v Frankfurtu pokazali prenovljeni model 911, zdaj pa so pomladili še modele s štirikolesnim pogonom 911 carrera 4, carrera 4 cabrio in targa 4.

Prenovljeni športni modeli s štirikolesnim pogonom imajo za štiri centimetre širši zadek kot dvokolesno gnane različice. V primerjavi s predhodniki se razlikujejo po drugačnih zadnjih žarometih, ki ju povezuje "svetlobni pas", s čimer so ponoči zagotovili 3D-učinek. Drugačni so tudi izboljšani prednji žarometi s štirimi točkovnimi dnevnimi svetili LED. Spremenili so še pokrov motorja, prednji in zadnji odbijač.
V potovalni kabini je nov volan narejen po vzoru modela 918 spyder, nov je tudi 7,0-palčni zaslon na dotik, apple carplay in android auto, navigacijska naprava je del standardne opreme - kot tudi izboljšano zračno vzmetenje porsche active suspension management (PASM), ki so ga za centimeter približali k tlom.
Hitrejši in varčnejši
Pri Porscheju tudi v štirikolesno gnane modele vgrajujejo turbomotor, in sicer novi 3,0-litrski šestvaljni pogonski agregat twin-turbo z 272 kilovati moči in 450 Nm oziroma 309 kilovati moči in 500 Nm v močnejši različici S.
Z dvosklopčnim menjalnikom PDK (menjalnik ostaja nespremenjen, na izbiro pa je tudi ročni sedemstopenjski menjalnik) in paketom sport chrono, ki na volanu vključuje gumb, ki za 20 sekund omogoči popoln izkoristek motorja in menjalnika, 911 carrera 4 od 0 do 100 km/h pospeši v 4,1 sekunde (0,4 sekunde bolje od predhodnika). V zmogljivejši različici je pospešek v primerjavi s predhodnikom izboljšan še za dodatne 0,3 sekunde in znaša 3,8 sekunde. Odvisno od različice je najvišja hitrost od 287 do 305 km/h.
Nemci v tehničnih karakteristikah navajajo, da so porabo goriva pri 911 carreri 4 cabriolet znižali za 0,8 litra, na povprečno 7,9 litra na 100 kilometrov, pri modelih 911 carrera S cabriolet in 911 targa 4S, obema opremljenima s PDK-menjalnikom, pa kar za 1,2 litra, na 8,0 litra na 100 kilometrov.