Po turbodizelskih modelih bodo pri skupini Volkswagen do leta 2020 filtre za trdne delce vgradili še v sedem milijonov vozil z bencinskimi TSI ali TFSI motorji. Foto: Volkswagen
Po turbodizelskih modelih bodo pri skupini Volkswagen do leta 2020 filtre za trdne delce vgradili še v sedem milijonov vozil z bencinskimi TSI ali TFSI motorji. Foto: Volkswagen

Pri koncernu Volkswagen so se odločili, da bodo filtre za trdne delce uvedli tudi za bencinske motorje. Izpuste sajnih delcev bo pri bencinskih motorjih z direktnim vbrizgavanjem mogoče zmanjšati za do 90 odstotkov. Postopen začetek vgradnje filtrov v koncernske modele je predviden v letu 2017.
Potem ko so morali zaradi prirejanja količin izpustov v svoje servise vpoklicati modele s TDI-dizelskimi motorji, so se pri koncernu Volkswagen odločili, da filtre za trdne delce vgradijo tudi v bencinske motorje, tako imenovane "Ottove filtre za trdne delce" (OPF).
Dodatni stroški za VW
Prve TSI- in TFSI-modele bodo opremili že leta 2017. V Wolfsburgu zagotavljajo, da bodo izpuste drobnih sajnih delcev s tem zmanjšali za do 90 odstotkov. Do leta 2022 bodo s to novo tehnologijo opremili do sedem milijonov vozil iz koncerna Volkswagen - gre za vozila znamk Volkswagen, Škoda, Seat in Audi. Prva dva motorja, v katere bodo filter začeli vgrajevati julija 2017, bosta 1,4-litrski TSI za novi VW tiguan in 2,0-litrski TFSI za audi A5. Kasneje bodo sledili še drugi modeli in druge generacije motorjev.
Pri Volkswagnu, kjer se še otepajo možnosti izplačila odškodnin lastnikom prizadetih vozil s turbodizelskimi motorji v Evropi, pravijo, da so se za ta korak odločili kljub stroškom za kompleksne sisteme za naknadno obdelavo izpušnih plinov pri novih modelih. Zagotavljajo, da bodo v prihodnje vsi modeli opremljeni z najnovejšo tehnologijo SCR-katalizatorja.