Gole zadnjice se ne bodo znašle na posebnih znamkah. Foto: Bamforth Postcards
Gole zadnjice se ne bodo znašle na posebnih znamkah. Foto: Bamforth Postcards

Podjetje, ki ima sedež v Leedsu, je želelo izdati serijo 10 osebnih znamk, znanih kot Smilers, na katerih bi se bohotili pisani motivi, ki njihove razglednice krasijo že 101 leto. Vendar so pri britanski pošti (Royal Mail) naleteli na gluha ušesa, saj so tam kar sedem od desetih motivov ocenili kot neprimerne, poroča britanski BBC. "Obstaja cela vrsta omejitev, kaj je lahko in kaj ne sme biti motiv na osebnih znamkah Smilers. Motivi ne smejo biti žaljivi, nespodobni, ne smejo prikazovati popolnoma ali delno golih teles," so sporočili iz britanske pošte.

Prav (delne) golote pa na Bamforthovih motivih ne manjka, dekle na njih namreč hitro ostane brez hlačk ali pa se dekolte razpre še malo bolj, kot bi se moral, sličice pa vedno pospremijo še nagajivi napisi.

Ian Wallace, vodilni mož Bamfortha, nad odločitvijo pošte seveda ni navdušen, saj pravi, da je treba njihove motive jemati kot zabavne, ne pa nespodobne. "Želeli smo natisniti le 200 primerkov serije naših znamk, ki bi šli večinoma v roke zbirateljev, ne v prosto prodajo, na tak način smo hoteli obeležiti že stoletnico naših motivov," je povedal Wallace, ki je podjetje kupil leta 2001, fotograf James Bamforth pa ga je ustanovil že leta 1870 in čez 40 let izdal prvo sočno razglednico.