Ker so potovanja zaradi pandemije covida-19 okrnjena, je Airbnb že lanskega aprila svoja organizirana medosebna doživetja zaradi varnostnih ukrepov preselil na splet. V partnerstvu z Warner Music Koreo, ki v spletnih srečanjih vidi možnost promocije svojih izvajalcev širši javnosti, so tako organizirali spletni festival, poimenovan Inside K-Pop. "Vzhičeni smo, da sodelujemo z Airbnb-jem pri Inside K-Popu, kampanji, ki bo svet korejske popglasbe povzdignila k svetovnemu občinstvu," je povedal Clayton Jin, direktor Warner Music Koree in poudaril, da so dobri odnosi z domačimi talenti omogočili, da so del te čudovite pobude postali tudi ene izmed najsvetlejših korejskih zvezd.

Pet dni v januarju bo tako posvečenih interaktivnim vsebinam, povezanih s svetom K-popa. Oboževalcem bo omogočena možnost, da se odpravijo v zakulisje s svojimi najljubšimi izvajalci, producenti in drugimi ustvarjalci. Te bodo lahko še pobližje spoznali v različnih okoliščinah, pa čeprav s pomočjo virtualne izkušnje. Festival vključuje od plesnih vaj s K-pop plesnimi skupinami BB Trippin in Freemind do kramljanja ob obedu z idoli iz skupine Monsta X. Pri skupini Cravity, ki je debitirala pred kratkim, bo na voljo učna ura kuhanja, popzvezdnica Jamie pa bo delila nasvete o ličenju. Poleg drugih bodo v spletnem druženju sodelovali tudi AleXa ter K-pop skupini Dreamcatcher in The Boyz.

Ker gre za interaktivne izkušnje v živo, se bodo gledalci z izvajalci lahko povezali neposredno prek zaslona in sodelovali tudi pri Q&A-ju (vprašanja in odgovori). Na voljo bo 14 izkušenj, ponujene pa bodo v angleščini, korejščini, kitajščini in japonščini. Za vsak dogodek je treba odšteti 20 ameriških dolarjev (okoli 16 evrov), ni pa znano, koliko vstopnic je dejansko na voljo.

Po pandemiji bo Airbnb znova omogočil Airbnb Experiences v Koreji v živo, kjer se lahko ljudje prijavijo, če si želijo učiti petja s pevskim inštruktorjem ali snemati glasbeni video na kraju, podobnem tistemu, kjer so v preteklosti svoje videe snemali K-pop izvajalci.