Vozila znamke Ioniq prinašajo samosvoj dizajn. Foto: Hyundai
Vozila znamke Ioniq prinašajo samosvoj dizajn. Foto: Hyundai

Drugače od sedanjega ioniqa in križanca kona electric je bil na zadnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu razstavljen koncept hyundai 45 postavljen na novo platformo E-GMP (Electric Global Modular Platform), s katero so Korejci napovedali prihod nove generacije električnih avtomobilov. Hyundai ima, podobno kot Volkswagen z MEB-platformo, svojo lastno platformo za izdelavo električnih avtomobilov.

Prva lastovka bo ioniq 5. Električni avtomobil naj bi Hyundai svetu uradno predstavil februarja, že zdaj pa je poskrbel, da si lahko ogledamo prve slike. Prevladovale bodo ostre oblike in specifična "pikselna" grafika luči.

Po ioniqu 5 bo prihodnje leto sledila limuzina ioniq 6, leta 2023 pa električni terenec ioniq 7. Foto: Hyundai
Po ioniqu 5 bo prihodnje leto sledila limuzina ioniq 6, leta 2023 pa električni terenec ioniq 7. Foto: Hyundai

Glavni adut bo tehnologija

Kot obljubljajo pri proizvajalcu, bo kabina prostorna, v največji mogoči meri pa so uporabili ekološke materiale. Največja prednost modela ioniq 5 naj bi bila njegova električna tehnologija.

Platforma E-GMP bo serijsko delovala z 800-voltno tehnologijo hitrega polnjenja baterij, podobno kot pri porscheju taycanu, s čimer bo mogoče močno skrajšati čas polnjenje baterije. Na visokozmogljivih polnilcih Ionity, ki so postavljeni tudi že v Sloveniji, z močjo 350 kW, se bodo baterije v ioniqu 5 v 18 minutah napolnile do 80 odstotkov, le pet minut polnjenja pa bo dovolj za razširitev dosega za 100 kilometrov.

Doseg z enim polnjenjem naj bi bil okoli 500 kilometrov.