Nataša pravi, da se njen televizijski slog ne ujema nujno z njenim osebnim. Sama prisega na reciklirano modo, navdušujejo jo tudi vintidž kosi. Foto: Organizator
Nataša pravi, da se njen televizijski slog ne ujema nujno z njenim osebnim. Sama prisega na reciklirano modo, navdušujejo jo tudi vintidž kosi. Foto: Organizator

Pravi balzam je sodelovati s stilistko, ki je tudi oblikovalka oblačil.

O sodelovanju s Sanjo Grcić
Sanja Grcić, ki ustvarja pod blagovno znamko Firma, je tista, ki skrbi za podobo voditeljic oddaj ARS 360 in Osmi dan. Kose z njenim podpisom najdete tudi v novoodprti trgovini Koda 386 na Tavčarjevi, kjer si prostore deli s kolegoma Nino Šušnjaro in Matevžem Faganelom. Foto: Organizator

Namen je gledalca tudi izobraziti, kako lahko nosi in prepleta različne sloge in materiale ali kreatorje. Želimo gledalcu dati pogum, inovativnost in predvsem možnost, da razvije lasten oblačilni slog in tako posledično pripomore k dvigu oblačilne kulture pri nas.

O konceptu stilske podobe voditeljic oddaje ARS 360
Gledalcu želijo dati s podobo voditeljic dati pogum, inovativnost in predvsem možnost, da razvije lasten oblačilni slog in tako posledično pripomore k dvigu oblačilne kulture pri nas. Foto: MMC RTV SLO
Nataša Globočnik (tretja z leve) se je pridružila šopku modnih novinark in blogark, ki so jih oblikovalke odele v svoje kreacije. Foto: Organizator

Zasebno prisegam na reciklirano modo ... Všeč so mi tudi vintage dogodki, saj spodbujajo dolgotrajno vrednost oblačil in v tem tudi vidim prihodnost.

Poleg ukvarjanja z modo in oblikovanjem po poklicni plati - njeni prispevki pogosto osvetljujejo prav teme s teh področij - ima Nataša tudi zasebno dodelan slog oblačenja. Med slovenskimi oblikovalci sta posebej povezani s Sanjo Grcić, ki poleg sodelovanja pri drugih projektih na TV Slovenija skrbi tudi za videz voditeljic oddaje ARS 360. Tudi zato je Sanja, ki ustvarja pod blagovno znamko Firma, Natašo povabila k sodelovanju predstavitve njenih oblačil, ki so odslej na voljo tudi v veleblagovnici Nama.

Z Natašo smo poklepetali po dogodku, na katerem je omenjena veleblagovnica gostila modne novinarke in blogerke ter slovenske oblikovalke (Farandula, Jelena Prokovič, Maja Štamol, Sanja Grcič), ki so jih odele v svoje kreacije. Urša Jerkič, modna blogarka, ki je bila nekoč prepoznaven obraz TV Slovenija, pa je druženje z modnim klepetom zaokrožila v prijetno celoto.

Ali se s Sanjo Grcić med pripravami na ARS 360 kdaj znajdeta v "konfliktu" glede njene izbire vaših oprav? Morda pa ima vedno srečno roko?

Pravi balzam je sodelovati s stilistko, ki je tudi oblikovalka oblačil. S Sanjo sva se na začetku, torej pred petimi leti, odkar je oddaja ARS 360 na sporedu, temeljito pogovorili, komu je oddaja namenjena, kaj bodo gledalci v njej lahko spremljali, in temu primerna so tudi oblačila. Seveda se moram kot voditeljica v teh oblačilih tudi dobro počutiti, tako da sem kakšen kos tudi že zavrnila, vendar je bilo teh odklonitev res zelo malo. S Sanjo sva tako skupaj oblikovali moj televizijski slog, kar ne pomeni, da je to nujno tudi moj osebni slog. Oblačila, ki jih vidite na zaslonu, so v skladu s konceptom oddaje. So sodobna, trendovska in velikokrat tudi oblačila slovenskih oblikovalcev, o katerih poročamo v oddaji in spremljamo njihovo kreativno pot.

Ali slovenski oblikovalci pogosto dobijo prostor v vaši oddaji?

Tako je. Zelo pogosto, saj na ta način lahko dodatno promoviramo dobro in kakovostno slovensko oblikovanje. Nosila sem že oblačila Urše Draž, Matevža Faganela, Maje Ferme, Zorana Garevskega, Neli Štrukelj ... Včasih nosim le kakšen posamezen oblikovalski kos, ki ga pokažemo v kombinaciji z drugimi, bolj nizkocenovnimi oblačili ali oblačili serijske proizvodnje. Namen je gledalca tudi izobraziti, kako lahko nosi in prepleta različne sloge in materiale ali kreatorje. Želimo gledalcu dati pogum, inovativnost in predvsem možnost, da razvije lasten oblačilni slog in tako posledično pripomore k dvigu oblačilne kulture pri nas.

Katere kose iz njene poletne kolekcije za znamko Fi rma bi z veseljem imeli v svoji omari?

Še posebej všeč so mi Sanjine rožaste in živobarvne torbe velikih dimenzij, kot je na primer njena sončno rumena torba. Zelo so mi všeč dodatki, ki jih je vključila v kolekcijo pomlad/poletje. Tako se lahko oblečeš povsem nevtralno ali običajno, torba pa je lahko glavni izstopajoči kos. Dodatki so mi še posebej zato všeč, ker učinkujejo zelo pozitivno, igrivo in optimistično.

Kdo poleg Grcićeve vas med slovenskimi oblikovalci še navdušuje?
Imam še kar sveže vtise iz zadnjega slovenskega tedna moda, ki je v Kinu Šiška potekal pred slabim mesecem. Moram reči, da me je zelo navdušila modna revija mladih, še ne uveljavljenih modnih oblikovalcev. Menim, da so tokrat zelo izstopali Petja Zorec, Ana Jelinič in Alice Bossman. To so imena, o katerih se bo v prihodnosti gotovo še veliko govorilo. Od že priznanih modnih oblikovalcev pa mi je všeč stil Jelene in Svetlane Proković in Marjete Grošelj. Njihove kolekcije so vedno sveže in udarne. Presenetijo in navdušijo.

Kaj pa zasebno, kako bi opisali svoj slog?

Zasebno prisegam na reciklirano modo. To pomeni, da kupujem le posamezne kose in veliko dodatkov, kot so pasovi, torbice, čevlji ali naglavni obroči, ki jih kombiniram s starimi oblačili, ki se kopičijo v omari in tako še sebe velikokrat presenetim, kako dobro in povsem novo na koncu izpade.
Kje in kako najraje nakupujete? Ste bolj preudarni ali bolj mpulzivni?

Ker veliko potujem, velikokrat kupim določeno oblačilo ali dodatek, ki me spominja na kraj, kjer sem bila. Všeč mi je tudi etnonakit, ki ga nosim na izrazito sodobna oblačila in tako še bolj poudarim izbrani kos. Všeč mi je pisan, že rahlo eksotičen slog, žive barve in mešanica različnih slogov. Poskušam kupovati čim manj spontano, ker ne zagovarjam pretiranega potrošništva in agresivnih oglaševalskih kampanj. Skušam izhajati iz sebe in kupim tisto, kar mi je res všeč, ali tisto, kjer vidim veliko možnosti nošenja.

Kateri so po vašem mnenju kosi, ki jih mora imeti vsaka ženska v svoji omari?

Med kose, ki jih mora imeti vsaka ženska v omari, bi rekla, da je to udobna, a elegantna črna koktejlobleka, ki jo lahko nosiš za vse priložnosti in ki nikoli ne zataji. Temne oprijete hlače, ki jih zopet lahko nosiš bodisi na balerinke bodisi na visoke pete bodisi na superge. In pa dolgo obleko s tropic vzorcem, ko je počutje še posebej dobro in igrivo.

Zdi se, da se na področju slovenske mode vendarle nekaj premika, vse več je modnih dogodkov, dobili smo tudi čisto pravi teden mode ... Ji napovedujete svetlo prihodnost?

Vsi smo z navdušenjem pozdravili slovenski teden mode. Vse čestitke našim oblikovalcem. Zavedati pa se je treba tudi določenih težav, s katerimi se oblikovalci srečujejo. Kaj se dogaja z našo tekstilno industrijo? Se resnično zavedamo, da se z zaprtjem mnogih slovenskih podjetij ruši tudi identiteta slovenskih oblačilnih znamk? Koliko država namenja sredstev mladim oblikovalcem, da bodo po študiju imeli stik z proizvodnjo in industrijo? Kakšen je dialog med oblikovalci in industrijo? To so stvari, mimo katerih ne moremo. Slovensko oblikovanje je izjemno kakovostno, vprašanje je, ali se tega resnično zavedamo.

Pravi balzam je sodelovati s stilistko, ki je tudi oblikovalka oblačil.

O sodelovanju s Sanjo Grcić

Namen je gledalca tudi izobraziti, kako lahko nosi in prepleta različne sloge in materiale ali kreatorje. Želimo gledalcu dati pogum, inovativnost in predvsem možnost, da razvije lasten oblačilni slog in tako posledično pripomore k dvigu oblačilne kulture pri nas.

O konceptu stilske podobe voditeljic oddaje ARS 360

Zasebno prisegam na reciklirano modo ... Všeč so mi tudi vintage dogodki, saj spodbujajo dolgotrajno vrednost oblačil in v tem tudi vidim prihodnost.