L’Oreal in Unilever, ki prav tako načrtuje spremembo oglaševalske strategije, veljata za velika igralca na svetovnem kozmetičnem trgu krem za svetlejšo kožo. Večino izdelkov podjetji prodajata v azijske, afriške in karibske države, kjer je svetla polt pogosto označena kot zaželena.

S smrtjo Georgea Floyda so se številna podjetja na družbenih omrežjih pridružila gibanju za enakopravnost. Francosko podjetje L’Oreal je prejelo nekaj še posebej ostrih kritik na objavljeno fotografijo: “Smo solidarni s črnsko skupnostjo in zahtevamo pravico.” Številni so podjetje spomnili na 32-letno transspolno manekenko in aktivistko Munroe Bergdorf, ki jo je podjetje, potem ko je spregovorila o prisotnosti rasizma in nadvladi bele rase v modni industriji, odpustilo. Na objavo na Instagramu se je odzvala tudi Bergdorfova: “Brez kančka solidarnosti in pomislekov ste me leta 2017 izključili iz kampanje zato, ker vi niste želeli govoriti o rasizmu. Bilo je le vprašanje časa, kdaj bo rasistična znamka trenuten čas videla kot oglaševalsko priložnost.” Predsednica blagovne znamke L’Oreal Delphine Viguier se je kmalu zatem manekenki opravičila in izrazila obžalovanje ter 32-letnico povabila k pridružitvi v svetovalnem odboru za raznolikost.

L'Oreal ni prvo kozmetično podjetje, ki načrtuje spremembo oglaševalske strategije in vizualne podobe izdelkov. Podjetje Johnson & Johnson je šlo še korak dlje in iz enakega razloga popolnoma ukinilo dve liniji izdelkov za “beljenje” kože, ki sta na svojih etiketah vključevali besedo “svetlost” in "bela koža".