Poleg omenjene povezave med ljubljanskim letališčem in belgijskim letališčem Charleroi, ki služi tudi kot drugo letališče za Bruselj, bo Wizz Air v zimski sezoni ukinil letenje na še nekaterih drugih linijah med evropskimi letališči, pravijo v Fraportu Slovenija.

Upravljavci ljubljanskega letališča dodajajo, da je "ukinjanje manj donosnih povezav in vzpostavljanje novih v letalski panogi čisto običajen in nikoli končan proces".

Kakšna bo shema povezav Ljubljane z drugimi destinacijami v zimski sezoni 2019/2020, bo znano konec oktobra, ko običajno objavijo zimski vozni red.

Wizzairova letala z Brnika ne bodo več letela proti Bruslju. Foto: EPA
Wizzairova letala z Brnika ne bodo več letela proti Bruslju. Foto: EPA

V prihodnjih mesecih se v upravljavcu Letališča Jožeta Pučnika, kjer so se nedavno začela dela za 21 milijonov evrov vredno širitev potniškega terminala, nadejajo nekaterih novosti, o katerih pa ta trenutek še ne morejo biti konkretni.

Moskva, Berlin in Varšava za rekorde
So pa spomnili, da je imelo ljubljansko letališče julija rekordno število potnikov, saj je čezenj potovalo več kot 207.000 potnikov, kar presega mesečni rekord iz leta 2008, ko jih je bilo nekaj več kot 205.000. Od januarja do julija so skupaj našteli skoraj 1,07 milijona potnikov, kar je 3,5 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

"Omenjeni mejniki so kazalnik rasti prometa na letališču v zadnjih letih, ki sta bili rekordni po številu potnikov v zgodovini letališča, ob trenutni rasti prometa pa bo najbrž rekordno tudi letošnje," so ocenili.

Vzroke za rast vidijo v povezavah, ki jih v enakem obdobju lani še ni bilo, predvsem v dnevnih poletih ruskega Aeroflota v Moskvo, povezavi britanskega Easyjeta z Berlinom ter dodanih frekvencah poljskega Lota v Varšavo.

Čez poletje je ponudbo s poleti na Heathrow obogatil tudi British Airways, Air Serbia je vpeljala polete v Niš, jeseni pa bo število tedenskih frekvenc med Ljubljano in Parizom s šest na 12 povečal tudi Air France.