Spust po jeklenici nad velikanko je zelo priljubljena dejavnost v Planici. Foto: MMC RTV Slovenija/Ksenja Tratnik
Spust po jeklenici nad velikanko je zelo priljubljena dejavnost v Planici. Foto: MMC RTV Slovenija/Ksenja Tratnik
Planica
Pogled z vrha velikanke. Foto: MMC RTV Slovenija/Ksenja Tratnik

Še več, že v prvem letu se je pokazalo, da je prav Planica dala nov zagon celotnemu turizmu v Zgornjesavski dolini. Vrvež, ki ga je bilo v Planici to poletje videti prav vsak dan, ob koncu tedna pa so tam našteli tudi do 1000 obiskovalcev dnevno, je prijetno presenetil tudi upravljavce, pravi vodja nordijskega centra Jure Žerjav. "Glede na to ,da je bil center odprt v decembru, smo vsi nekoliko tavali, kaj se bo zgodilo. A glede na številke lahko rečemo, da sledimo zastavljenim ciljem. Mene veseli predvsem to, da so vsi, ki pridejo v Planico, navdušeni."

Za zdaj torej dobro kaže, saj bo Planica zastavljene finančne cilje dosegla že v prvem letu obratovanja. Po napovedih naj bi za svoje pokritje namreč potrebovala približno milijon evrov letno, in kot pravi Jure Žerjav, jim bo to uspelo. Tudi zaradi bogate ponudbe v Planici. Možnosti za treninge vrhunskih športnikov in številne atrakcije za obiskovalce. Jeklenica z velikanke je ta trenutek najbolj priljubljena, pohvalijo se lahko tudi že z novo znamenitostjo, vetrovnikom.

Nov nordijski center pa je nov zagon dal tudi kranjskogorskemu turizmu v celoti, pravi direktor LTO Blaž Veber. "Prvič po dolgih letih Planica ne konča svoje zgodbe marca, kar pomeni, da je večja frekvenca za samo destinacijo, kar se pozna povsod: v gostinskih lokalih, trgovinah od Mojstrane do Rateč."

Že v prvem letu se je tako tudi pokazalo, da so mnoge agencije prav zaradi Planice Kranjsko Goro znova vrnile v program svojih izletov, na ta računa pa letos že opažajo večji obisk same Kranjske Gore in planinskega muzeja v Mojstrani.