Potniki se bodo na novi liniji vozili z letalom Boeing 737 s 142 sedeži, pri tem pa pričakujejo povprečno 70-odstotno zasedenost, kar bi pomenilo 10.700 potnikov. Pri tem računajo na 60 do 70 odstotkov turističnih potnikov z območja Nemčije, Nizozemske in Belgije, ki gravitira na letališče v Düsseldorfu. Foto: BoBo
Potniki se bodo na novi liniji vozili z letalom Boeing 737 s 142 sedeži, pri tem pa pričakujejo povprečno 70-odstotno zasedenost, kar bi pomenilo 10.700 potnikov. Pri tem računajo na 60 do 70 odstotkov turističnih potnikov z območja Nemčije, Nizozemske in Belgije, ki gravitira na letališče v Düsseldorfu. Foto: BoBo
Kot je še povedal direktor letališča, so dogovorjeni tudi poletni čarterski poleti turističnih agencij, ki iz Maribora letijo že nekaj let, zagotovo pa letos ne bo več Adriine povezave z Londonom, ki so jo imeli lani. Foto: BoBo

Na omenjeni relaciji bo potnike do predvidoma konca oktobra dvakrat tedensko, ob četrtkih in nedeljah, prevažala družba Express Airways, vozovnice pa je že mogoče kupiti na njihovi spletni strani.

Kot je ob tem poudaril direktor Aerodroma Maribor, ne gre zgolj za sodelovanje z omenjenim letalskim prevoznikom na tej liniji, pač pa kujejo celovit projekt, ki se od prejšnjih razlikuje po tem, da so vanj vključeni turistični potenciali severovzhodne Slovenije, Slovenska turistična organizacija (STO) in lokalne skupnosti.

"Projekt temelji na spoznanju, da je potreben skupen pristop na zanimivih turističnih destinacijah za prihod gostov iz oddaljenih evropskih regij. Düsseldorf smo izbrali zavestno po opravljeni strokovni analizi kot središče ene najbogatejših evropskih regij. Močno je prisotno tudi gospodarsko sodelovanje med podjetji pri nas in v omenjeni regiji," je dejal Brolih in spomnil, da je sedež Henkla, ki ima pomembno podružnico tudi v Mariboru, prav v Düsseldorfu.

Brolih je ob tem napovedal še ustanovitev hčerinske družbe oziroma turistične agencije Income, ki bo skrbela za koordinacijo vseh izvedbenih nalog projekta med turističnimi agencijami in operaterji, skrb za promocijo aktivnosti in skrb za zemeljske prevoze.

Potniki bodo na novi liniji leteli z letalom Boeing 737 s 142 sedeži, pri tem pa pričakujejo povprečno 70-odstotno zasedenost, kar bi pomenilo 10.700 potnikov. Pri tem računajo na 60 do 70 odstotkov turističnih potnikov z območja Nemčije, Nizozemske in Belgije, ki gravitira na letališče v Düsseldorfu.

Maribor želijo povezati tudi s Splitom
Prvi mož Express Airlines Sefa Tuncer je povedal, da so se po dolgih pogovorih odločili za vzpostavitev prve linije z mariborskega letališča. Po letu dni bodo videli, kako se jim bo linija obrestovala, saj so v njo vložili kar nekaj truda in sredstev. Še letos načrtujejo tudi redno linijo med Mariborom in Splitom, najverjetneje pa tudi poletne čarterske polete v Antalyo v Turčiji in Girono v Španiji. V igri je še povezava s Prištino.

Skupaj letos v Mariboru načrtujejo okoli 27.500 potnikov, kar je za desetino več kot lani, ker se dogovarjajo za še dodatne linije, pa lahko število potnikov preseže številko 30.000. To bi v primerjavi z letom prej pomenilo primerno, a še vedno nezadostno rast, glede na potenciale, ki jih ima letališče, meni Brolih, ki pri tovornem prometu letos načrtuje dvig iz 183 na okoli 300 ton.

Konec Adriine povezave z Londonom
Kot je še povedal direktor letališča, so dogovorjeni tudi poletni čarterski poleti turističnih agencij, ki iz Maribora letijo že nekaj let, zagotovo pa letos ne bo več Adriine povezave z Londonom, ki so jo imeli lani. Po besedah Broliha se o tem ne pogovarjajo, saj je na prvem mestu vprašanje cene in zmožnosti, da po podobnem modelu, kot je v letošnjem primeru, odprejo še kakšno linijo. "Velika Britanija je zagotovo zanimivo tržišče, a s 84 odstotki prepeljanih potnikov v London in samo štirimi odstotki potnikov, ki prihajajo v Slovenijo, je ekonomsko neopravičljivo vlaganje v takšno zgodbo, če se je ne lotimo drugače," je dejal Brolih.