Načrt za uvedbo nočne linije je bil prvič predstavljen novembra 2013, ko so napovedali, da bodo vlaki ponoči vozili že septembra 2015, a so nato uvedbo nočnih voženj za skoraj leto dni zadržale stavke zaradi plač. Foto: EPA
Načrt za uvedbo nočne linije je bil prvič predstavljen novembra 2013, ko so napovedali, da bodo vlaki ponoči vozili že septembra 2015, a so nato uvedbo nočnih voženj za skoraj leto dni zadržale stavke zaradi plač. Foto: EPA

Nočne vožnje vlakov (ti bodo do nadaljnjega vozili zgolj ob petkih in sobotah) so za zdaj uvedli na dveh linijah - na 74 kilometrov dolgi osrednji liniji, ki povezuje vzhod in zahod mesta, ter na 21 kilometrov dolgi liniji Victoria, ki pelje skozi središče mesta od Brixtona na jugozahodu do Walthamstowa na severovzhodu. Nočne vožnje naj bi že jeseni razširili na dodatne linije, navaja družba Transport for London.

Londonski župan Sadiq Khan je poudaril, da je "zadovoljen in ponosen", da so nočne vožnje končno zaživele. "Veliko ljudi mora pozno na delovno mesto ali se ponoči vračajo - zdravniki, medicinske sestre, vratarji, varnostniki," je poudaril in dodal, da bodo hkrati s tem pridobili vsi, ki delajo na področju nočnega življenja.

"Pomislite na gledališča, prireditelje dogodkov z živo glasbo, restavracije," je spomnil. Khan se bo tudi sam popeljal s prvim nočnim vlakom na liniji Victoria.

Uvedba nočnih linij napovedana že leta 2013
Načrt za uvedbo nočne linije je bil prvič predstavljen novembra 2013, ko so napovedali, da bodo vlaki ponoči vozili že septembra 2015, a so nato uvedbo nočnih voženj za skoraj leto dni zadržale stavke zaradi plač. Nočne linije bodo predvidoma mestno gospodarstvo do leta 2030 okrepile za 6,4 milijarde funtov in prispevale k ustvarjanju 500.000 novih delovnih mest, poroča BBC.

Nove linije bodo povezali z dodatnimi nočnimi avtobusi, poostrena bo tudi varnost. "Potniki na nočni podzemni železnici morajo potovati z enakim zaupanjem kot čez dan," je pred časom poudaril Khan in napovedal, da bodo na ulice poslali okoli 100 dodatnih policistov.