Tekmovanja na SP-ju na Pokljuki bodo potekala od 10. do 21. februarja. Foto: BoBo
Tekmovanja na SP-ju na Pokljuki bodo potekala od 10. do 21. februarja. Foto: BoBo

STO že vrsto let aktivno podpira velike športne dogodke v državi. Kot razkriva direktorica STO-ja Maja Pak, jih spremlja več milijonov gledalcev in veliko medijev, zato je to priložnost, ki jo je treba izkoristiti.

Televizija Slovenija za več kot 150 milijonov gledalcev

Pred vrati je svetovno prvenstvo v biatlonu na Pokljuki, ki bo prav tako poneslo glas o Sloveniji po vsem svetu. Ključni biatlonski trgi se nahajajo v srednji Evropi, Skandinaviji, Belorusiji, Rusiji in Ukrajini. Kot pravi Pakova, je to v času koronske krize še pomembnejše, saj se je bil turizem zaradi omejitev potovanj prisiljen usmeriti v bližnje trge in na domači trg.

"Na teh trgih smo intenzivirali digitalno promocijo tako s poslovno kot s širšo javnostjo in mediji. Glede na to, da bo v času okrevanja aktivni oddih kot turistični produkt dodatno pridobil pomen, smo povečali promocijo v okviru odmevnih športnih dogodkov in sodelovanje z vrhunskimi športniki, ki nam pomagajo predstavljati prednosti Slovenije," trenutno usmeritev razlaga Pakova.

Foto: Reuters
Foto: Reuters

Zadeva je le okrepljena, saj je imel šport pomembno vlogo pri promociji že pred tem. "Mednarodno prepoznavni in odmevni športni dogodki so za promocijo Slovenije in slovenskega turizma velikega pomena, saj jih spremlja več milijonov športnih navdušencev in številni mediji. Slovenska turistična organizacija že vrsto let sodeluje pri velikih športnih dogodkih s ciljem izpostavitve Slovenije in znamke I feel Slovenia, z letošnjim letom pa smo to sodelovanje še intenzivirali."

Ambasador slovenskega turizma je tudi Luka Dončić. Foto: Reuters
Ambasador slovenskega turizma je tudi Luka Dončić. Foto: Reuters

Na STO-ju so zato pripravili tudi nov javni poziv za sodelovanje pri velikih mednarodnih športnih dogodkih, kjer bodo priložnosti za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot destinacije za aktivni oddih in odlične destinacije za priprave športnikov. "Zelo pomembno pa je tudi, da znamo vsak dogodek posebej komunikacijsko in vsebinsko nadgraditi. Pri tem nam pomaga partnerstvo z našimi športniki, ki so odlični promotorji Slovenije."

Pomembne tudi množične športne prireditve
A ne le dogodki na najvišji športni ravni. Za turizem so izrednega pomena tudi množične športne prireditve. "Te ob promocijskem učinku pomembno prispevajo tudi h geografski razpršitvi turističnih tokov po državi in desenzacionalizaciji turizma. Pomemben pa je tudi multiplikativni učinek, ki ga imajo športni dogodki na druga področja."

Nagrajen video, ki spodbuja popotnike k sanjarjenju o Sloveniji v času covida-19

Prav šport na najvišji ravni se je hitro prilagodil koronski krizi in spada med dejavnosti, ki še vedno omogočajo promocijo in polnijo vsaj del turističnih kapacitet. "Na področju športa pa nastajajo tudi številni novi inovativni projekti in dogodki, ki pritegnejo k spremljanju in sodelovanju številne športne navdušence, gledalce in medije. Taka je na primer virtualna kolesarska dirka I feel Slovenia Virtual Tour 2021, ki se začenja februarja in ki bo rekreativne kolesarje v petih virtualnih dirkah po Sloveniji povabila k odkrivanju naše dežele na kolesu. Virtualna dirka poudarja možnosti aktivnega oddiha v Sloveniji in znamko I feel Slovenia, s sloganom Boj za zeleno pa sporoča osrednjo, to je trajnostno zavezo naše dežele."

Pogačar novi ambasador slovenskega turizma

Aktivni in športni turizem vse bolj v ospredju
Prav šport se je s svojimi prijemi uvrstil med platforme, ki omogočajo promocijo v času pandemije in ki jo turistični delavci označujejo za najhujšo v vsej zgodovini. Aktivni in športni turizem pa pridobivata pomen. "Tukaj so največje priložnosti v času okrevanja slovenskega turizma. In tukaj ima Slovenija s svojo dolgoletno usmerjenostjo v trajnost številne prednosti in dober položaj. Zato smo tudi za naslednjo dvoletno promocijsko temo, torej za leto 2022 in 2023, izbrali aktivne počitnice in športni turizem."